روتر آنر Router X4 Pro معرفی شد

روتر آنر Router X4 Pro معرفی شد

آنر Router X4 Pro را در چین عرضه کرد. Honor Router X4 Pro از اتصال Wi-Fi 6.0 با نرخ بی سیم دو بانده 1.5 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند. روتر مجهز به فناوری OFDMA + MU-MIMO با کاهش 30 درصدی زمان تاخیر است. روتر بی سیم جدید آنر در جریان کنفرانس معرفی محصول این برند در 26 دسامبر بود.

روتر بدنه پلاستیکی دارد و پورت USB ندارد. 128 مگابایت حافظه دارد و از کنترل برنامه پشتیبانی می کند. این شتاب دهنده بازی مخصوص به خود را دارد و با قیمت مناسب عرضه می شود. Router X4 Pro حداقل تاخیر اینترنت را در سناریوهای چند کاربره ایجاد می کند در حالی که میانگین تاخیر بازی ها 20٪ کاهش می یابد. دارای سه پورت اترنت با قابلیت سرعت گیگابیت است.

X4 Pro از محافظت از اینترنت کودک پشتیبانی می کند و از الگوریتم خطای بی سیم LDPC استفاده می کند. دارای ادغام دو باند 2.4 گیگاهرتز و 5.0 گیگاهرتز و شبکه مش است. با توجه به پورت های اترنت پرسرعت، تفاوتی بین پورت های WAN و LAN وجود ندارد.

Honor Router X4 Pro در حال حاضر با قیمت 169 یوان (50 دلار) در چین به فروش می رسد. قیمت اصلی روتر بی سیم 179 یوان (~ 26 دلار) است و دوره پیش فروش آن تا 30 دسامبر است. می توانید Honor Router X4 Pro را از پلتفرم های تجارت الکترونیک پیشرو در چین مانند Jingdong خریداری کنید. جزئیات در دسترس بودن جهانی روتر X4 پرو هنوز در دسترس نیست.

آنر پس از خروج از هواوی همچنان به شکوفایی خود ادامه می دهد. برند سابق هوآوی همچنین به گسترش اکوسیستم خود با مجموعه ای از فناوری های پیشنهادی ادامه داده است. چند محصول دیگر آنر نیز در جریان مراسم رونمایی شدند، از جمله تبلت آنر V8 پرو.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آشکار شدن برخی مشخصات سری Honor 90

نظرات در مورد : روتر آنر Router X4 Pro معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *