رندرهای مربوط به گلکسی A41 سامسونگ فاش شد

رندرهای مربوط به گلکسی A41 سامسونگ فاش شد

شرکت سامسونگ معمولا در دو ماه ابتدایی سال میلادی، مدل جدید گوشی‌های سری گلکسی A را به بازار عرضه می‌کرد و سپس مدل‌های بعدی را در طی سال در خط تولید خود قرار می‌داد. قبلا اطلاعات بسیار زیادی در مورد گلکسی A11 منتشر شده است و از آن با عنوان جانشین محبوب‌ترین گوشی مقرون به صرفه‌ی جهان یاد شده بود. بنابراین اکنون تصمیم داریم تا یک گوشی میان‌رده‌ی دیگر از سوی سامسونگ با نام گلکسی A41 برای شما معرفی نماییم.

نکته‌ی اصلی در فروش گلکسی A41 احتمالا برخورداری از یک دوربین 48 مگاپیکسلی خواهد بود اما از طرفی دیگر صفحه‌نمایش 6 اینچی این دستگاه نیز بسیار چشمگیر است. هیچگونه سنسور اثر انگشتی بر روی پنل پشتی این دستگاه مشاهده نمی‌گردد ولی این دلیل نمی‌شود که سامسونگ در این دستگاه از سنسور اثر انگشت استفاده نکرده است، احتمال دارد این سنسور در زیر صفحه‌نمایش دستگاه قرار گرفته باشد.

رندرهای مربوط به گلکسی A41 سامسونگ فاش شد

گلکسی A41 سامسونگ قرار نیست یکی از پردازنده‌‌های اگزینوس سامسونگ و یا کمپانی کوالکام را در اختیار داشته باشد بلکه این دستگاه به پردازنده‌ی مدیاتک هلیو P65 به همراه یک حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی مجهز خواهد بود. بر اساس شایعات منتشر شده در مورد گلکسی A41 سامسونگ قرار است در این دستگاه از یک باتری 3500 میلی‌آمپر بر ساعت با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی استفاده گردد.

در حال حاضر هیچگونه سرنخی در مورد زمان عرضه‌ی این دستگاه و قیمت آن در اختیار نیست.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رندرهای مربوط به گلکسی A41 سامسونگ فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *