ردمی نوت 5 شیائومی به زودی معرفی خواهد شد

ردمی نوت 5

با توجه به فروش بالا و استقبال فراوان از نوت 3 و نوت 4 , شرکت شیائومی تصمیم گرفت سری ردمی نوت 5 را نیز به عنوان یک گوشی میان رده تولید کند و قیمتی مناسب برای آن در نظر گرفته است. آمار نشان داد ردمی نوت 4 با فروش موفقی که داشت , به عنوان پر فروش ترین گوشی سال در کشور هند شناخته شد. این امر باعث موفقیت خوبی برای کمپانی شیائومی گردید. در پی این موفقیت شیائومی تصمیم به گسترش این سری از گوشی ها شد. اطلاعاتی درباره شیائومی 5 Redmi note در اختیار ما قرار دارد که در ادامه آن ها را بررسی می نماییم.

وب سایت JD.com ویژگی ها و مشخصات سخت افزاری این گوشی را منتشر می کرد اما پس از مدتی در نهایت تعجب دیدیم که این وب سایت از دسترس خارج شده و امکان استفاده از آن وجود ندارد. در شایعاتی قمیت این گوشی حدود 8888 یوان چین اعلام شده است اما این قیمت حقیقی و پیش بینی شده ردمی نوت 5 , 1200 یوان معادل 181 دلار می باشد.

بسیاری از کاربران با این قیمت , انتظار سخت افزاری بالایی دارند , شزکت شیائومی نیز از چیپ ست اسنپدراگون 660 در ردمی نوت 5 استفاده کرده است. صفحه نمایش این گوشی به صورت باریک و کشیده بوده و حاشیه کمی دارد. اندازه آن 18: 9 پیش بینی شده است. دوربین دو گانه و کیفیتی مناسب و رزلوشن صفحه نمایش 1080 در 2180 از دیگر ویژگی های ردمی نوت 5 می باشد.

متأسفانه شرکت شیائومی اطاعات بیشتری درباره این گوشی در اختیار ما قرار نداده است اما از قرار معلوم مدت زیادی به عرضه آن باقی نمانده و به زودی از نزدیک می توانیم این گوشی را بررسی کنیم.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Xiaomi 12 Lite در روز 13 جولای معرفی می شود

نظرات در مورد : ردمی نوت 5 شیائومی به زودی معرفی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *