انتشار آپدیت برای هدفون بی سیم Galaxy Buds Live سامسونگ

از طریق به روزرسانی های نرم افزاری پی در پی که بلافاصله پس از عرضه در بازار منتشر شد ، کیفیت صدای همه گوشی های سامسونگ بهبود یافته است. Galaxy Buds Live ، جوانه های ارزان قیمت سامسونگ ، از مواردی که به نظر می رسد استاندارد نه تنها برای غول کره جنوبی ، بلکه برای همه مارک های بزرگ در تجارت تلفن های هوشمند نیز مستثنی است: یک محصول را در بازار عرضه کنید ، بعد از آن نیشگون بگیرید و آن را صیقل دهید.
جدیدترین به روزرسانی Samsung Galaxy Buds Live چند ویژگی جدید و پیشرفت را ارائه می دهد که برای ما چیز جدیدی نیست. توسط کاربر Reddit (از طریق توسعه دهندگان XDA) مشاهده شده است ، ویژگی به اصطلاح سمعک را اضافه می کند که به کاربران امکان می دهد تعادل صدای L / R (چپ / راست) را تنظیم کنند. این همان عملکردی است که در ابتدای سال برای Galaxy Buds Pro ارائه شده است.

Galaxy Buds Live سامسونگ با صدایی بهتر

در ردیف بعدی ، ما یک ویژگی جدید تعویض خودکار داریم که قرار است به کاربران Galaxy Buds Live اجازه دهد در حال پرواز بین دستگاه های Galaxy تعویض شوند. با این حال ، این قابلیت حداقل به یک UI 3.1 یا بالاتر نیاز دارد.
آخرین اما نه کمترین ، در تغییر رسمی ، از یک منوی کنترل جدید که به تنظیمات بلوتوث اضافه شده است ، و همچنین “بهبود پایداری و قابلیت اطمینان سیستم” ذکر شده است. به روزرسانی جدید درحال استفاده برای همه کاربران Galaxy Buds Live در سراسر جهان است ، بنابراین شما باید خیلی زود بتوانید از ویژگی های جدید استفاده کنید.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات نسخه ی 2017 گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی جی 5 پرایم لو رفت

نظرات در مورد : انتشار آپدیت برای هدفون بی سیم Galaxy Buds Live سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *