گلکسی اس 24 اولترا یک دوربین عقب کمتر دارد

گلکسی اس 24 اولترا یک دوربین عقب کمتر دارد

انتظار می رود گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی اس 24 اولترا، با یک دوربین کمتر از نسل قبل عرضه شود. گلکسی اس 23 اولترا چهار دوربین عقب داشت، از جمله دو دوربین تله فوتو، اما طبق گفته‌های یک افشاگر، گلکسی اس 24 اولترا می‌توانست تنها سه دوربین در عقب داشته باشد. شایعه شده که دوربین حذف شده دوربین تله فوتو 3X است.

با این حال، طبق گفته‌ Ice Universe، سامسونگ ممکن است راه‌حل جدیدی در ذهن داشته باشد. این شرکت می تواند از یک لنز زوم پریسکوپ پیوسته استفاده کند که می تواند از 3 برابر به 10 برابر زوم کند، مشابه ماژول دوربین تله فوتو که ال جی سال گذشته به نمایش گذاشت.

این به دوربین تک لنز تله‌فوتو در گلکسی اس 24 اولترا اجازه می‌دهد تا کار هر دو دوربین زوم را در گلکسی اس 23 اولترا انجام دهد. علاوه بر این، دوربین جدید می‌تواند کیفیت تصویر بهتری را با محدوده‌های زوم متوسط ارائه دهد که با سیستم قبلی دوربین امکان‌پذیر نبود.

احتمال دیگر این است که سامسونگ به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خود اطمینان دارد که می تواند امکان زوم دیجیتال 3 برابری معادل 3 برابر زوم اپتیکال در گلکسی اس 23 اولترا را فراهم کند. این امر نیاز به دوربین تله فوتو مجزا را به کلی از بین می برد.

حذف یک دوربین در گلکسی اس 24 اولترا می تواند طراحی شیک تری را در قسمت عقب گوشی فراهم آورد و شلوغی را کاهش دهد. با این حال، بهتر است این اطلاعات را با شایعه وار دانست. گلکسی اس 23 اولترا در حال حاضر بهترین گوشی دوربین سامسونگ است که دارای چهار دوربین عقب است که قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه است. دو تا از این دوربین ها دوربین های تله فوتو هستند که در مقایسه با گوشی های رقیب، زوم بی نظیری را ارائه می دهند.

در اخباری مرتبط هفته گذشته، سامسونگ Galaxy M14 5G در پایگاه داده SIRIM مشاهده شد. به تازگی، این شرکت تاریخ رسمی عرضه این گوشی هوشمند در بازار هند را اعلام کرده است. همچنین، یک میکروسایت در آمازون هند فعال شده که جزئیات مشخصات و قیمت دستگاه را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy S23 FE بزودی معرفی می شود

تاریخ عرضه رسمی گلکسی M14 5G در بازارهای دیگری چون هند مشخص شد و آن تاریخ 17 آوریل 2023 است و صفحه لندینگ در آمازون هند چندین مشخصات این دستگاه را فاش کرده است. شایان ذکر بوده، این گوشی هوشمند از 13 باند مختلف 5G پشتیبانی می کند و از چیپست 5 نانومتری Exynos 1330 پشتیبانی می کند که آن را به دومین دستگاه در بخش خود تبدیل می کند که بعد از Galaxy F14 5G شامل این چیپست می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی اس 24 اولترا یک دوربین عقب کمتر دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *