ربات احساساتی Emys برای آموزش زبان به کودکان عرضه می شود

یک شرکت تحت عنوان “Flash Robotics” با طرح ریزی یک ربات با نام “Emys” قرار است به کودکان زبان های دیگر را تدریس کند. این در حالیست که بسیاری از اپلیکیشن ها، برنامه های تلویزیونی و بازی ها در تلاش هستند تا زبان را از طریق فرآیند “تکرار” به خورد مغز کودکان بدهند. اما ربات Emys ممکن است به دلیل تبلت منحصر به فرد درون ساخته شده و ظاهر بسیار جذاب با 3 دیسک متحرک و 2 صفحه نمایش ساعت هوشمند عملکرد موفق تری داشته باشد.

ربات Emys با الهام گرفتن از به نمایش گذاشتن احساسات به کودکان تدریس خواهد کرد. البته که کودک خارق العاده شما قرار نیست به یک نابغه تبدیل شود اما Flash Robotics تلاش کرده است تا روش آموزش زبان متفاوت تری را در پیش بگیرد و بدین ترتیب، زمان نگاه کردن به صفحه نمایش (برنامه های تلویزیونی و بازی ها) را به حداقل برساند.

Emys برای تدریس وابسته به تگ های RFID می باشد. بدین ترتیب، اگر کودک تصویر برچسب واژه “سگ” را نگه دارد آن را در صفحه نمایش ربات مشاهده می کند. به طور مثال، ربات گفتن واژه مربوط را خواهد شناخت و تصویر آن را به نمایش می گذارد.

ابداع ربات Emys نشان داده است باید قدر کودکان را دانست. آن ها بدین وسیله مجبور نخواهند شد تا زمان زیادی را صرف خیره شدن در صفحه های نمایش دیگر کنند. همچنان که مطمئن نیستیم آموزش زبان به کودکان از طریق یادگیری واژگان گسترده استراتژی موفقیت آمیزی باشد اما مشخص است کارکرد Emys مشابه به Dora The Explorer شود.

برای ما انسان ها ابداع و پیشرفت ربات ها در صنعت رباتیک بسیار قابل توجه و تاثیرگذار است. به خصوص که اگر پای احساسات در میان باشد. به طور مثال، اگر سمت راست ربات را لمس کنید متوجه واکنش منفی آن خواهید شد. درست مانند یک حیوان خانگی که با هر لمس شما احساسات متفاوت را در معرض اجرا می گذارند.

Emys دارای یک دوربین بر روی صورت می باشد که از طریق آن حالات چهره کودکان را پیگیری می کند و به دنبال آن ارتباط برقرار می کند. Emys مدام چشم هایش را باز و بسته کرده و دیسک ها را حرکت می دهد. و بدین ترتیب، قصد دارد بی قراری انسان ها را تقلید کند. مطمئنا شما تا پیش از Emys هیچ ربات مشابه دیگری را ندیده اید.

این ربات از ژوئن سال 2018 با شروع قیمت 399 دلار عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ربات احساساتی Emys برای آموزش زبان به کودکان عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *