اینترنت 5G هوآوی در فرانسه

اینترنت 5G

کمپانی هوآوی یکی از کمپانی های فعال و محبوب در کشور چین می باشد که تلاش های زیادی برای رقابت با برندهایی نظیر سامسونگ و اپل می نماید این بار در خبرهای منتشر شد که گویا این کمپانی با یک اپراتور فرانسوی به نام Bouygues Telecom همکاری نموده و در کنگره ی جهانی موبایل برای ارائه ی اینترنت 5G با همکاری یکدیگر خبر دادند. بر اساس این پروژه ارائه یاینترنت پر سرعت 5G با تجهیزات هوآوی از منطقه های مجاور رودخانه ی گارون در بوردو آغاز شده و به تدریج در سایر مناطق نیز گسترش خواهد یافت.

در صورتی که این طرح با موفقیت اجرا شود، شبکه ی اینترنت 5G از سرعت و ظرفیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و تاخیر کمی را به همراه خواهد داشت. این شبکه ای قرار است پیاده سازی شود با Release 15، با تنها استاندارد عملی اینترنت 5G که توسط 3GPP منتشر شده است، سازگاری دارد. بنابراین نتایج حاصل از این آزمایش را می توان مبنایی برای توسعه ی راه حل های تجاری دانست.

اینترنت 5G

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، حتما می دانید که دولت آمریکا به ظن جاسوسی هوآوی برای دولت چین از شرکای خود خواسته است که با این کمپانی قطع همکاری نمایند اما بسیاری از اپراتورها از این دستور سر باز زده اند و تاکید کرده اند که هیچ جای نگرانی وجود ندارد. یکی از روسای Bouygues Telecom با اشاره به همکاری چندین ساله با هوآوی اعلام کرده است که از همکاری با این کمپانی چینی بسیار مفتخر است پرا که در سال 2014 با همکاری یکدیگر در فرانسه اینترنت 4G را راه اندازی نمودند.

فناوری اینترنت 5G در سال های اخیر پیشرفت های فراوانی را شاهد بوده است و انتظار داریم که در سال های آینده در کشورهای استرالیا، ایتالیا، کره جنوبی و ژاپن ژاپن نیر راه اندازی شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اینترنت 5G هوآوی در فرانسه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *