راهنمای خرید مبلمان اداری و کلاسیک مدیریتی

مبلمان اداری

قیمت مبلمان اداری قیمت مبلمان اداری تحت تاثیر عوامل زیادی متغییر است. سبک ها یکی از مواردی هستند که در قیمت ان تاثیر دارند. متریال ها نیز از دیگر مواردی هستند که موجب افزایش و یا کاهش قیمت ها می شوند. مبلمان اداری داخلی و خارجی که توسط مجموعه ای وارد شده باشد نیز با یکدیگر اختلاف قیمت دارند حتی اگر از یک متریال باشند. زیرا هزینه ی وارد کردن نیز در قیمت اصلی ان محاسبه می شود.

مبلمان اداری شامل : میز مدیریتی ، میز کنفرانس ، میز کانتر ، میز کارشناسی ، صندلی اداری ، کتابخانه ، فایلینگ و … می باشد. هر یک از این اقلام با توجه به میزان متریالی که در ان ها به کار رفته دارای قیمت های متفاوتی با یکدیگر اند.

نوسان قیمت در بازار نیز بر قیمت محصولات اداری تاثیر دارد.

مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک از سبک های تجملی مبلمان اداری است. این سبک برای مجموعه تجاری ، دولتی ، شرکت های صنعت و معدن با قراردادهای میلیاردی گزینه ی مناسبی است.

زیرا به فضا جدیت و اعتبار می بخشد و می تواند نظر مخاطبان مجموعه را جلب کند. محصولات کلاسیک با دست ساخته می شوند و زحمت بیشتری دارند به همین دلیل قیمت بیشتری دارند.

زمانی که محصولات این سبک به خود اختصاص میدهند نیز بیشتر از دیگر سبک هاست. متریال این سبک چوب است و چوب انواع متفاوتی دارد. چوبی که اغلب استفاده می شود چوب راش سوپر گرجستان است.

گاها به درخواست و سفارش مشتری و برای پایین امدن هزینه ها است چوب چنار هم استفاده می شود. چوب گردو نیز در صورت سفارش استفاده می شود و هزینه ی بیشتری دارد.

در ساخت میز کلاسیک از ورق های نقره و طلا نیز استفاده می شود که قطعا قیمت محصول را بالاتر می برد.

 

مبلمان اداری مدرن

سبک مدرن طرفدار سادگی است و اگر شخصی به دنبال یک دفتر با دکوراسیون ساده و بدور از تجمل باشد می تواند از مبلمان اداری مدرن در استفاده کند.

تجهیزات اداری مدرن به لطف دستگاه های پیشرفته ای که در این صنعت وجود دارند ساخته می شود و دیگر دست در ساخت ان ها دخیل نیست.

به همین دلیل هزینه ی کمتری نسبت به تجهیزات کلاسیک دارند. متریال های سبک مدرن چوب ، ام دی اف ، شیشه ، فلز ، اپوکسی و … می باشند.

این متریال ها نیز هر کدام به دستگاه برای شکل گیری نیاز دارند اما چوب نیازمند هنر دست است.

 

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری برای مجموعه های اداری معتبر و پر رفت و امد، اهمیت دارد. زیرا زیبایی فضا نه تنها بر روحیه کارمندان بلکه بر ذهن مخاطبان هم اثر می گذارد و ذهنیت افراد را نسبت به مجموعه و نحوه ی فعالیت ان شکل می دهد.

یک فضای لاکچری قطعا بیشتر از یک فضای معمولی تاثیر گذار است و توجه ها را جلب می کند. دریافت کمک از یک طراح دکوراسیون داخلی اداری هزینه ای جدا از تجهیزاتی که باید تهیه شود دارد.

البته مجموعه های تولید کننده مبلمان اداری که قطعا در طراحی دکوراسیون فعالیت دارند در کنار رسیدگی به سفارش شما می توانند در طراحی دکور مجموعه به شما کمک کنند و در نهایت هزینه ی کمتری نسبت به یک طراح دریافت نمایند.

 

 

سایز در مبلمان اداری

سایز ها در صندلی ها استاندارد است و طبق اصول خاصی ساخته می شوند.

اما در میز اینگونه نیست. سایز میز ها با توجه به کاربردی که دارند با یکدیگر متفاوت اند. میز های مدیریتی از ابعاد 1.80 الی 2.80 است. اما با توجه به پلان و نقشه ی فضا قابل تغییر است.

میز کنفرانس با توجه به تعداد افراد شرکت کننده در کنفرانس تعیین می شود. میز کانتر برای تعداد مشخص کاربران یک الی سه نفر و گاها با توجه به نیاز مجموعه بیشتر تهیه می شود.

میز کار گروهی نیز طبق تعداد کارمندان سفارش داده می شود.

نیم ست های اداری نیز تک نفره ، دو نفره و سه نفره هستند که در نتیجه با توجه به سایز فضا انتخاب می شوند.

 

 

زمان تحویل مبلمان اداری

زمان تحویل برای محصولات هر طرح و مدل متفاوت است. محصولات کلاسیک بین 20 الی 30 روز زمان نیاز دارند.

زمان تحویل برای محصولات مدرن 15 الی 20 روز می باشد.

 

قیمت مبلمان اداری شهرستان

در اغلب شهر ها مجموعه های اداری تولید کننده مبلمان اداری یا وجود ندارد و یا دارای محدودیت هستند. به همین دلیل بیشتر مجموعه ها در شهرستان ها مبلمان اداری خود را از تهران تهیه می کنند.

در تهران تنوع طرح ها بیشتر بوده و همچنین دستگاه ها پیشرفته تر است و امکان اجرای هر طرحی وجود دارد.

البته در شهرستان ها نمایندگی مجموعه های تهران وجود دارند که محصولات را از تهران سفارش داده و عرضه می کنند.

 

قیمت مبلمان اداری در سبک های دیگر

سبک های تجملاتی دیگری نیز وجود دارد. مانند سبک باروک که قیمت ان از سبک کلاسیک نیز بیشتر است.

منبت کاری ها و معرق کار در این سبک بیشتر بوده و بیشتر زمان می برد همچنین با دست ساخته می شود.

 

گاها یک محصول و یا یک قطعه از ان به صورت انحصاری متعلق به یک مجموعه و یا یک طراح خاص مبلمان اداری است به همین دلیل قیمت ان چندین برابر با یک محصول عادی متفاوت دارد.

مثلا یک پایه در میز مدیریت که تنها یک مجموعه امکان ساخت ان را دارد می تواند در قیمت میز تاثیر بگذارد.

 

قیمت مبلمان اداری همانطور که گفته شد با توجه به عوامل زیادی تغییر می کند.

در حین نگارش این متن نیز قیمت ها در حال به روز رسانی هستند.

 

گارانتی محصولات اداری

محصولات اداری دارای سه سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

اما گاها شرایط گارانتی در یک مجموعه با مجموعه ی دیگر می تواند تفاوت داشته باش.

 

مبلمان اداری برای مجموعه نیاز است و بهتر است با توجه به فعالیتی که در مجموعه انجام می شود و برای هر بخش تجهیزات مورد نیاز تهیه شوند.

به کیفیت و دوام اقلام اداری نیز باید اهمیت داده شود زیرا در طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرند و اگر کیفیت ان ها بالا نباشد خیلی زود باید تجهیزات دیگری را جایگزین کرد.

 

مبلمان اداری سی رن

 

 

 

 

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : راهنمای خرید مبلمان اداری و کلاسیک مدیریتی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *