راهنمای انتخاب بهترین تالار عروسی [رپورتاژ آگهی]

تالار عروسی

به گزارش سایت تالار، مسئله ی برگزاری جشن عروسی به عنوان مهمترین مراسم زندگی مشترک، برای هر زوج جوانی در همه جای دنیا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و هر فرد در هر جای دنیا، با هر رسم و رسومی برای هرچه بهتر و باشکوه‌ تر برگزار شدن و به یادماندنی‌تر شدن آن شب تلاش می‌کند.  نکته ی اساسی در این میان انتخاب خوب است. تالار برگزاری مراسم هم یکی از دغدغه های اصلی عروس و داماد در آستانه ی عروسی است. برای اینکه با فراغ بال و با دیدی باز بهترین گزینه را انتخاب کنید بهتر است این یادداشت را از دست ندهید.

نظافت سالن

در هنگام انتخاب تالار به تمیزی روکش ها و رومیزی ها، کف سالن و در و دیوار آن توجه کنید. حتما به مدیر تالار تاکید کنید که برای مهمانی شما، روکش ها و رومیزی ها می بایست تمیز باشند و حتی الامکان روز قبل شسته شده باشند و روی این موضوع پا فشاری کنید تا متوجه حساسیت شما بشوند.

 

وسعت سالن

وسعت سالن مراسم نیز یک امر قابل توجه است که ارتباط مستقیمی با تعداد مهمان ها دارد. اگر تعداد مهمان های شما کم است، سالن بزرگ انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود. چرا که مهمان ها پراکنده می شوند و این موضوع مراسم شما را خلوت و سرد جلوه می دهد. در مقابل اگر تعداد مهمان ها زیاد است، سالن کوچک بسیار مشکل ساز خواهد بود. پس باید ابتدا لیست نهایی مهمانان مراسم خود را تهیه کنید.

تست غذا و کیفیت پذیرایی

وقتی می خواهید منوی غذا را انتخاب کنید باید توجه داشته باشید که برای تعداد زیادی از اشخاص که سنین متفاوت و هم چنین ذائقه های گوناگون دارند؛ غذا سفارش دهید. سعی کنید بیش تر از غذاهای مرسوم استفاده کنید. متداول است که بعد از انتخاب تالار و قبل از عقد قرارداد، کیفیت غذا و پذیرایی توسط مشتری تست می شود. معمولا مشتری یک شب به صورت سرزده به تالار یا باغ رفته و بعد از ملاقات با مدیر تالار تقاضای تست غذا و مشاهده نوع سرویس دهی را می کند. امکان مشاهده نحوه سرویس دهی مهمانداران، برخورد آنها با مهمانان، نوع لباس آنها، کیفیت ظروف پذیرایی و… از نزدیک، به شما کمک خواهد کرد که تصمیم نهایی خود را راحت تر بگیرید.

 

سرکشی و بررسی نهایی

حتما روز قبل از مراسم، به تالار یا باغ عروسی خود سر بزنید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز مرتب است. تمیزی روکش های صندلی و رومیزی ها، تعداد صندلی ها، نور پردازی، تزئینات و خلاصه همه چیز را بررسی کنید. این سرکشی و حساسیت شما، به مدیریت تالار نیز ثابت می کند که شما نسبت به همه چیز حساس هستید؛ در نتیجه در جهت جلب رضایت شما بیشتر تلاش خواهد کرد.

 

هدیه برای ساقدوش‌ها و یادگاری برای مهمانان

 شاید هدیه دادن به مهمانان آنقدرها هم مهم به نظر نرسد ولی یکی از جزئیات خوشایندی است که در یاد دوستان، آشنایان و اقوامتان می‌ماند. در ضمن ساقدوش‌هایتان هم واقعا مستحق تشکر شما و همسرتان هستند و فراموش‌ کردنشان یک کم‌ لطفی جدی به حساب می‌آید. دوست دارید این بخش هدیه دادن را هیجان‌انگیز‌تر کنید؟ کار را بر عهده پست بگذارید. شادی و هیجان ساقدوشتان در لحظه‌ای که هدیه‌اش را دریافت می‌کند، به طور قطع به هزینه‌اش می‌ارزد.

 

منبع : به گزارش سایت تالار (www.Talar.org)

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : راهنمای انتخاب بهترین تالار عروسی [رپورتاژ آگهی]

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *