راز جذابیت و زیبایی با میز آرایش مدرن و ایده آل

راز جذابیت و زیبایی با میز آرایش مدرن و ایده آل

همه خانم‌ها عاشق جذابیت و زیبایی هستند، اما همه نمی‌توانند آن را به دست آورند. گاهی هزینه‌های زیادی صرف خرید لوازم‌آرایش و بهداشتی می‌شود اما نتیجه لازم را ندارد. گاهی یکی از دلایلی که نمی‌توانیم استفاده صحیحی از لوازم خود داشته باشیم، نداشتن یک میز آرایش مدرن و ایدئال در اتاق خواب است. میزی که بتوانیم همه لوازممان را به طرز صحیحی در آن جای دهیم و به‌راحتی از آن‌ها استفاده کنیم.

فرض کنید یک روز در یک حرکت انقلابی تصمیم می‌گیریم بیشتر به خودمان برسیم. اولین کاری که می‌کنیم به فروشگاه لوازم‌آرایشی بهداشتی می‌رویم. پس از چند ساعت با دو سه کیسه کوچک و کلی خرت‌وپرت به خانه بر‌می‌گردیم.اما نهایت استفاده ما از این لوازم، حداکثر دو سه هفته است. پس‌ ازاین مدت آن‌ها را به کشوهای کوچک میزمان تبعید می‌کنیم و پس از مدتی که به سراغ لوازم‌آرایشمان می‌رویم با انبوهی از وسایل تاریخ‌مصرف گذشته مواجه می‌شویم. اما…

چاره چیست؟

گاهی ممکن است مشکل در نبود وقت و انگیزه و… باشد؛ اما گاهی ردپای مشکل در جای دیگری است. نبود امکانات مناسب و نبود یک میز آرایش مناسب، مدرن و ایدئال. میزی که علاوه بر زیبایی و چشم‌نوازی بتواند انتظار ما را از یک میز کارآمد برآورده کند.

خصوصیات میز آرایش مدرن و کارآمد

در ادامه ویژگی‌ها و نکات قابل‌توجه برای انتخاب و خرید یک میز آرایش مدرن و کارآمد را بیان می‌کنیم.

زیبایی اتاق خواب

معمولا اولین نکته‌ای که برای خرید میز آرایش به آن توجه می‌کنیم زیبایی میز است که منجر به زیبایی اتاق خواب می‌شود. میزی که با دکوراسیون اتاق هماهنگ باشد. این هماهنگی باید در رنگ‌بندی میز و ظاهر آن پیدا باشد. نمی‌توان میز مدرن را در اتاقی به سبک کلاسیک استفاده کرد.

آینه بزرگ

وجود آینه بزرگ برای میز آرایش از بدیهیات است. آینه‌ای که صاف و یکدست باشد. اگر میز، آینه بزرگی داشته باشد و فاصله‌اش تا محل نشستن شما مناسب باشد، بهترین حالت برای میز است. به‌گونه‌ای که وقتی جلوی آینه می‌نشینید، به‌لحاظ فاصله، راحت باشید.

جنس مرغوب

یکی دیگر از نکات قابل‌توجه و البته مهم هنگام خرید میز آرایش، جنس میز است. گاهی یک میز تمام لازمه‌های ایده آل بودن را دارد، به‌جز جنس مرغوب. شاید ابتدا این موضوع چندان مهم نباشد، اما پس از اولین اسباب‌کشی یا چند بار تغییر دکوراسیون منزل، متوجه می‌شوید که نکته مهمی را نادیده گرفته بودید. اگر در ساخت میز آرایش از مواد مرغوب استفاده شده باشد، کیفیت و دوام آن نیز بیشتر است. شاید ابتدا مجبور باشید هزینه بیشتری برای خرید چنین میزی بپردازید؛ اما این هزینه در طولانی‌مدت به نفع شما خواهد بود.

تعداد کشوها و کمدها

تعداد کشوها و کمدها، نکته دیگری است که هنگام خرید به آن توجه می‌کنیم. کشو و کمدهای جادار و به‌اندازه می‌تواند مشکل ما را برای جا دادن لوازم‌آرایشی و بهداشتی‌ حل کند. استفاده از ریل‌های مناسب برای آسان باز و بسته شدن کشو هم مورد دیگری است که باید به آن توجه کنید.

صندلی مناسب

اغلب میزهای آرایش یک صندلی کوچک (غالباً بدون پشتی) برای استفاده دارند. هنگام خرید حتماً روی آن بنشینید و میزان راحتی خود را نسبت به میز و ارتفاع و آینه بسنجید.

ابعاد میز

قبل از خرید میز و سرویس خواب، ابعاد اتاق خواب خود را بسنجید. نحوه قرار گرفتن تخت خواب، پاتختی‌ها و میز آرایش را در نظر بگیرید. دقت کنید اگر اتاق شما کوچک است و مجبور هستید میز را کنار تخت قرار دهید، میزی تهیه کنید که کشوهای کوچک داشته باشد. بهتر است این کشوها در ارتفاع بالاتر از تخت شما قرار گیرند تا به‌راحتی باز شوند.

کاربرد آسان

نکته مهمی که می‌توان از تمام نکات بالا نتیجه‌گیری کرد، استفاده راحت و کاربرد آسان میز است. میزی که کشوهای مناسب با ارتفاع و عمق مناسب داشته باشد. میزی که وقتی جلوی آینه‌اش می‌نشینیم راحت باشیم و به‌اندازه و متناسب با قد و جثه ما باشد.

نمونه‌ی زیر را مشاهده کنید. این میز با داشتن ارتفاع مناسب کشو و تعداد کشوهای مناسب از هر نظر مدرن و کارآمد است. آینه بزرگ آن نیز دال بر این مطلب است. شما با استفاده از میز آرایش با این سبک و سیاق می‌توانید هم به‌ ظاهر خود برسید هم از محصولات مراقبتی پوست به‌راحتی استفاده کنید.

 

میز آرایش مدرن و ایدئال

 

شرکت آرنا را می‌شناسید؟

شرکت آرنا درزمینه‌ تولید مبلمان اتاق خواب و انواع سرویس خواب، با افتخار کالای مرغوب ایرانی تولید می کند. اگر به دنبال خرید میز آرایش مدرن و کارآمد هستید که همیشه با آن بدرخشید باید از محصولات این شرکت دیدن کنید.

چرا از آرنا خرید کنیم؟

این شرکت گواهینامه ISO 9001 مدیریت کنترل کیفیت و گواهینامه ISO 10002 سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان را دارد. این شرکت جهت ایجاد ارتباط مدام و پیوسته با مشتریان گرامی، باشگاه مشتریان را راه‌اندازی کرده است. از طریق این باشگاه خدمات مطلوب و متنوع‌تری به مشتریان ارائه می‌شود. همچنین این شرکت با ارائه خدماتی نظیر ارسال به سراسر کشور و تضمین ارسال به‌موقع کالا، خریدی راحت را برای شما رقم می‌زند.

ضمانت 24 ماهه و ضمانت 120 ماه پس از فروش

محصولات این شرکت همگی دارای ضمانت 24 ماهه هستند و پس از خرید شامل تضمین انحصاری این شرکت می‌شوند و این یعنی آرناچوب از کیفیت بالای کالاهای خود اطمینان دارد. علاوه بر ضمانت 24 ماهه، ضمانت 120 ماه برای خدمات پس از فروش هم وجود دارد. می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر هم‌اکنون با آرناچوب تماس بگیرید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : راز جذابیت و زیبایی با میز آرایش مدرن و ایده آل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *