دی جی آی و معرفی پهپاد Mavic 3

دی جی آی و معرفی پهپاد Mavic 3

شرکت دی جی آی همانطور که انتظار می رفت به تازگی پهپاد Mavic 3 را به عنوان نمونه بروزرسانی شده و بهتر از نسل قبلی رونمایی کرد. مدلی که طراحی بهبودیافته داشته و مشخصات قابل قبولی هم دارد.

DJI به تازگی پهپاد Mavic 3 را معرفی کرده است که در حال حاضر در B&H Photo لیست شده است. آخرین نسخه از پهپادهای پرچمدار سری Mavic با تعدادی بهبود در دوربین ها، ویژگی های پرواز و موارد دیگر وارد بازار می شود.

Mavic 3 اکنون دارای تنظیمات دوربین دوگانه است و دوربین اصلی آن یک سنسور بزرگ 20 مگاپیکسلی 4/3 اینچی Hasselblad است که می تواند با حداکثر سرعت 5.1K با سرعت 50 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند. لنز دوم یک سنسور تله 12 مگاپیکسلی است که می تواند تا رزولوشن 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه عکسبرداری کند و زوم دیجیتال 4 برابر و زوم هیبریدی 28 برابر را نیز ارائه می دهد. به غیر از مشکلاتی در مشخصات دوربین، این شرکت حتی مجموعه ای از ویژگی ها و حالت های پرواز جدید را برای کاربران ارائه کرده است. مشابه نسل گذشته، Mavic 3 نیز در دو نوع پایه و مدل Cine وارد بازار می‌شود.

تفاوت اصلی بین این دو نسخه شامل فرمت ویدیویی اضافی Apple ProRes 422 HQ در مدل Cine به همراه 1 ترابایت حافظه داخلی نسبت به حافظه 8 گیگابایتی مدل پایه است. در مورد مشخصات آن صحبت می کنیم، دوربین دوگانه جدید (20 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل) روی یک گیمبال 3 محوره قرار گرفته اند. این پهپاد می تواند تا 46 دقیقه پرواز کند و برد انتقال آن 9.3 مایل (تقریباً 15 کیلومتر) است. علاوه بر این، Mavic 3 همچنین دارای یک سیستم جلوگیری از موانع 360 درجه به همراه نمایه رنگی 10 بیت D Log و HNCS، پخش جریانی ویدیویی با نمایش زنده 1080p60 و یک کنترل از راه دور RC-N1 OcuSync 2.0 است.

سازنده پهپاد چینی همچنین Mavic 3 را با چندین پیشرفت نرم افزاری و طراحی معرفی کرده است که عملکرد آن را افزایش می دهد. این شامل یک آرایه حسگر همه جهته بهبود یافته است تا دید بهتری از محیط خود را برای امکان پرواز بدون تصادف فراهم کند. قابل ذکر است که Mavic 3 اولین پهپاد DJI است که فید زنده 1080p @ 60fps را ارائه می دهد. به عبارت دیگر، کاربران تقریباً فید زنده یکسانی را روی صفحه نمایش خود دریافت می‌کنند و به آنچه که Mavic 3 در زمان واقعی ضبط می‌کند، نگاهی می‌اندازد. در حال حاضر، مدل پایه و Cine به همراه لوازم جانبی پرچمدار آن در حال حاضر برای پیش سفارش در B&H Photo موجود است.

بیشتر بخوانید  پهپاد Mavic 3 Pro دی جی آی تا اکتبر از راه نمی رسد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دی جی آی و معرفی پهپاد Mavic 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *