نحوه خاموش کردن گوشی آیفون 12

در این مقاله نحوه خاموش کردن آیفون 12 و روشن کردن مجدد آن توضیح داده شده است. این برنامه همچنین به هر مسئله ای که هنگام تلاش برای خاموش کردن تلفن هوشمند ممکن است پیش بیاید ، می پردازد.

نحوه خاموش کردن گوشی آیفون 12

اگر آیفون شما عجیب عمل می کند ، علاوه بر باتری کم ، ممکن است بخواهید آیفون 12 را نیز خاموش کنید. راه اندازی مجدد آیفون روش خوبی برای حل انواع مشکلات است. دلیل شما هرچه باشد ، با دنبال کردن این مراحل می توانید آیفون 12 را خاموش کنید:

  • دکمه Side را فشار داده و نگه دارید تا چند ثانیه Volume Up یا Volume Down را کاهش دهید. وقتی نوار لغزنده در بالای صفحه ظاهر شد ، دکمه ها را رها کنید.
  • برای خاموش کردن تلفن ، اسلاید را برای خاموش کردن نوار لغزنده به سمت راست حرکت دهید.
  • یک چرخ پیشرفت در مرکز صفحه ظاهر می شود. چند ثانیه بعد ، آیفون خاموش می شود.

چگونه آیفون 12 را خاموش کنیم وقتی اصول کار نمی کند

در برخی موارد ، ممکن است آیفون شما به گونه ای سو that عملکرد داشته باشد که از خاموش شدن آن به روش معمول جلوگیری کند. اگر مراحل بالا را دنبال کنید و آیفون 12 شما خاموش نشود ، شاید لازم باشد یک روش دیگر را امتحان کنید.

در این صورت ، باید آنچه را که “راه اندازی مجدد نیرو” یا “تنظیم مجدد سخت” نامیده می شود ، امتحان کنید. این نوعی از راه اندازی مجدد است که تمام حافظه فعال آیفون را پاک می کند و بهترین استفاده در صورت عدم پاسخگویی به روشهای معمول خاموش کردن آیفون است.

نحوه روشن کردن آیفون 12

اگر قبلاً آیفون 12 خود را خاموش کرده اید ، در نهایت باید بدانید که چگونه آیفون 12 را دوباره روشن کنید. برای انجام این کار ، دکمه Side را فشار داده و نگه دارید. وقتی آرم Apple روی صفحه ظاهر شد ، دکمه Side را رها کنید. چند ثانیه دیگر تلفن راه اندازی می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چیزی به نام iPhone 6s وجود نخواهد داشت

نظرات در مورد : نحوه خاموش کردن گوشی آیفون 12

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *