دیگر نیازی به مراجعه به مطب نیست، آنلاین با پزشک خود صحبت کنید

دیگر نیازی به مراجعه به مطب نیست، آنلاین با پزشک خود صحبت کنید

تا چند وقت پیش مردم برای ویزیت پزشک مورد نظر خود باید حتما به صورت حضوری به مطب وی مراجعه می‌کردند. اما با دیجیتال شدن دنیا، جای تعجب نیست که ما شاهد تغییر در نحوه تعامل مردم با پزشکان باشیم. با مشاوره آنلاین دیگر نیازی نیست که در داخل شهر رانندگی کنید، سفر کنید یا در مطب معطل شوید. کافیست آنلاین تماس بگیرید و با بهترین پزشکان در ارتباط باشید.

از این رو در این مطلب همراه ما باشید تا به درباره مزیت های مشاوره آنلاین بیشتر با شما صحبت کنیم و چند متخصص مجرب را نیز به شما معرفی کنیم.

 

چرا باید مشاوره آنلاین پزشکی داشته باشید؟

  1. به رفت و آمد نیازی ندارید

هر بار که شما بخواهید با پزشک خود ملاقات کنید، باید برای رسیدن به آنجا مسیری را طی کنید. بسته به مکان مطب پزشک، این مسیر می‌تواند زیادتر باشد و به یک مسافرت طولانی تبدیل شود. با مشاوره آنلاین، نیازی نیست منتظر اتوبوس باشید یا اتومبیل خود را جابه‌جا کنید. شما به سادگی وارد اینترنت می‌شوید و مشاوره خود را شروع می‌کنید.

شما می‌توانید بدون نیاز به جابجایی از صندلی خود، با متخصصان مجرب صحبت کنید. این مورد مخصوصاً برای افرادی مفید است که در وضعیت تحرکی مناسبی نیستند یا شاید به حمل و نقل دسترسی ندارند. همچنین اگر شغل تمام وقت دارید و سرتان خیلی شلوغ است، می‌توانید بدون به‌هم ریختن برنامه خود با پزشک صحبت کنید.

 

  1. به پزشکان بیشتری دسترسی دارید

یکی از مشکلات بیمارانی که در شهرهای کوچک زندگی می‌کنند، این است که به پزشکان مجرب دسترسی ندارند. به همین دلیل باید انتخاب‌های محدودی داشته باشند یا برای یک ملاقات چند دقیقه‌ای چندین کیلومتر را سفر کنند. اما با مشاوره آنلاین شما می‌توانید حتی به پزشکان خارج از کشور نیز دسترسی داشته باشید و متخصصین بهتری را انتخاب کنید.

 

 

  1. باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود

معمولاً مشاوره آنلاین پزشک عمومی بین 15 تا 20 دقیقه طول می‌کشید. در حالی که مراجعه حضوری به مطب می‌تواند تا یک ساعت طول بکشد. در جامعه شلوغ امروزی، قرار ملاقات سریع‌تر برای بیماران جذاب‌تر است، زیرا هیچ‌کس واقعاً از انتظار کشیدن لذت نمی‌برد. در این صورت پزشکان هم کمتر خسته می‌شوند و می‌توانند مراقبت‌های بهتر و راحت‌تری ارائه دهند و کارآمدتر باشند.

 

  1. درباره سلامتی خود بیشتر می‌آموزید

برخلاف مشاوره حضوری، در مشاوره آنلاین گاهی اوقات باید خود را معاینه کنید. به عنوان مثال، هنگام جلسه مشاوره آنلاین تخصصی گوش و حلق و بینی، باید بافت ملتهب گلو یا درد پشت گوش خود را بررسی کنید. با معاینه خود می‌توانید چیزهای زیادی در مورد وضعیت سلامتی خود بیاموزید. هرچه درک بیشتری از مشکلات پزشکی‌تان داشته باشید، بهتر می‌توانید تشخیص دهید که آیا باید به پزشک مراجعه کنید یا خیر.

دیگر نیازی به مراجعه به مطب نیست، آنلاین با پزشک خود صحبت کنید

  1. در دوران کرونا بهترین گزینه است

به طور کلی بعضی از مطب‌ها بسیار شلوغ هستند و شما باید به مکانی بروید که بیماران زیادی وجود دارند. در نتیجه اگر ساعت‌ها آن‌جا بنشینید، ممکن است به انواع بیماری‌ها مبتلا شوید. با مشاوره آنلاین هیچ خطری شما را تهدید نمی‌کند. مخصوصا در دوران کرونا اگر سیستم ایمنی شما ضعیف است، گاهی اوقات بهتر است در محل امن خود با پزشک صحبت کنید.

 

  1. به کاهش استرس و اضطراب کمک می‌کند

برای کسانی که از اضطراب اجتماعی رنج می‌برند یا ترس از سخنرانی در جمع دارند، مشاوره آنلاین می‌تواند بسیار مناسب باشد. این باعث می‌شود بیمار بدون ترس مشکلات خود را مطرح کند و پزشکان می‌توانند روی درمان دقیق‌تری برای هر مشکلی که پیش آمده تمرکز کنند.

 

  1. در انتخاب زمان آزادتر هستید

مشاوره آنلاین پزشکی به شما این امکان را می‌دهد که هر زمان که دوست دارید جلسه خود را رزرو کنید. شما می‌توانید قرار ملاقات را نیمه شب قبل از رفتن به رختخواب، یا اول صبح، یا حتی در روزهای آخر هفته که ممکن است کلینیک معمولشان تعطیل باشد، تعیین کنید. البته این به معنای دردسر بسیار کمتری برای پزشکان است. زیرا آنها فقط می‌توانند وارد رایانه خود شوند و ببینند چه کسی رزرو کرده است، نه اینکه تمام روز با تماس‌های تلفنی سروکار داشته باشند. شما می‌توانید برای مشاوره آنلاین فوق تخصص گوارش با درمانکده در ارتباط باشید و تمامی سوالات خود را به طور آنلاین بپرسید.

 

نتیجه‌گیری

امروزه بسیاری از پلتفرم‌های مشاوره آنلاین پزشک وجود دارند که پیشنهادات و نکات پزشکی را با نرخ مقرون به صرفه ارائه می‌دهند. امروزه با وجود کرونا خدمات پزشکی آنلاین در حال تبدیل شدن به یک روند جهانی محبوب است. بنابراین، این راهی بدون استرس، مقرون به صرفه و عملی برای دسترسی عموم مردم محسوب می‌شود. حال که با مزایای پزشک آنلاین آشنا شدید، می‌توانید با پزشکان درمانکده در ارتباط باشید و به طور مجازی ویزیت شوید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دیگر نیازی به مراجعه به مطب نیست، آنلاین با پزشک خود صحبت کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *