دیدگاه وزیر ارتباطات درخصوص فیلتر اینستاگرام

وزیر ارتباطات

بعد از فیلتر شدن تلگرام اگر به خاطر داشته باشید خیلی از کاربرا سریعا به توییتر وزیر ارتباطات کشور ، آذری جهرمی روی آوردن و از اون دلیل خواستن که چرا تلگرام رو فیلتر کردن و اونم دلیل های این مسئله رو گفت. این دفعه هم همه ی کاربرا با مشاهده ی بحثی که مطرح شده در مورد اینستاگرام و قضیه ی سلبریتی ها سریعا چشمشون به گفته های آذری جهرمی بود که اونم توی توییتر خودش عنوان کرد این بحث یه نوع انحراف افکار عمومی نسبت به مشکلات داخلی هستش و هیچ اتفاقی نمیوفته!

جهرمی توی گفته های خودش مسئله ی فیلتر کردن شبکه های اجتماعی و پیام رسان های محبوب رو یه موضوع عادی و همیشگی اعلام کرد و گفت در حال حاضر رفع فیلتر توییتر نیز در دست برررسی هستش. آخرین گفته های ایشون در مورد رفع فیلتر توییتر به 9 خرداد امسال برمیگرده که توی جمع یه تعداد از خبرنگار ها اعلام کرد که فکر میکنم نظر 6 وزیر و دو نماینده ی مجلس که همشون برخاسته از رای مردم هستن، محترم شمرده میشه …!

اوایل خرداد ماه دو نفر از نماینده های مجلس و 6 نفر از وزرا که همشون عضو کمیته ی تعیین مصادیق محتوای مجرمانه هستن یه نامه به دادستان کل کشور ارسال کردن و از ایشون خواستن تا توییتر برای کاربرای ایرانی رفع فیلتر بشه که این درخواست از طرف دادستانی کشور رد شد و بررسی نشد!

دادستانی کل کشور، محمد جعفر منتشری دلیل این رد کردن خودش رو اینجور عنوان کرد که مطرح کردن این موضوع توی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه جنبه ی قانونی نداره و تا زمانی که شرایط توییتر مثل قبل هست، دستور قضایی هم پایدار خواهد بود!!!!. الان همه باید منتشر باشیم و دست به دعا که ببینیم آیا آخرین شبکه ی اجتماعی آزاد توی ایران فیلتر میشه یا نه؟! همه ی این شرایط یه طرف بحث 24 میلیون کاربر فعال ایرانی توی اینستاگرام یه طرف ؛ رقمی بیشتر از تعداد کاربرای انگلیس و ژاپن … !

 

نظر شما در مورد فیلتر اینستاگرام چیه؟! نظراتونو با زوم تک درمیون بذارید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه غیرفعالسازی حساب کاربری اینستاگرام

نظرات در مورد : دیدگاه وزیر ارتباطات درخصوص فیلتر اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *