دوربین پریسکوپ منحصر به آیفون 15 و 16 اولترا اپل خواهد بود

دوربین پریسکوپ منحصر به آیفون 15 و 16 اولترا اپل خواهد بود

گمانه زنی ها در سراسر اینترنت در مورد آیفون 15، تکرار بعدی در سری گوشی های هوشمند اپل، وجود دارد. آخرین اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که دوربین پریسکوپ موردانتظار بالاخره در خط تولید آیفون های برتر اپل ظاهر خواهد شد، اما با موفقیت. به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، دوربین پریسکوپ تنها برای یک مدل در دو چرخه بعدی انحصاری خواهد بود: آیفون 15 اولترا و آیفون 16 اولترا.

این خبر برای بسیاری در صنعت فناوری تعجب آور است، زیرا قبلاً انتظار داشتند دوربین پریسکوپ در هر دو مدل آیفون 16 پرو قرار گیرد. لنز پریسکوپ، که امکان زوم اپتیکال طولانی‌تری را فراهم می‌کند، یک تغییر دهنده بازی برای عکاسی با گوشی‌های هوشمند است. با کمک طراحی لنز تاشو، دوربین پریسکوپ می‌تواند زوم طولانی‌تری را در فضای کوچک‌تری قرار دهد و در نتیجه زوم بسیار بالاتری را بدون برش دیجیتال ایجاد کند.

در مورد تامین کننده لنزهای پریسکوپ، کو پیش بینی می کند که اپل به جای سامسونگ به تامین کنندگان جایگزینی مانند لارگان و جنیوس روی خواهد آورد. انتخاب آیفون 15 اولترا به‌عنوان گیرنده انحصاری دوربین پریسکوپ ممکن است بر پیش‌بینی درآمد شرکت‌های ارائه‌دهنده لنز تأثیر بگذارد، اما دلیل دقیق این تصمیم ناشناخته است.

لازم به ذکر است که نام “iPhone 15 Ultra” صرفاً یک مکان نگهدارنده است و ممکن است طرح نامگذاری اپل در آینده تغییر کند. افشای اطلاعات گذشته همچنین حاکی از آن است که آیفون 15 دارای بدنه گرد خواهد بود، که تغییر بزرگی برای خط تولید خواهد بود، زیرا اپل مدتی است که طراحی آیفون را به روز نکرده است.

جدا از تغییرات طراحی، جدیدترین آیفون‌ها همچنین دارای یک پورت USB Type-C خواهند بود، به‌روزرسانی‌ای که مدت‌ها مورد انتظار مشتریان اپل بود. Kuo مدت زیادی است که اطلاعاتی را در مورد برنامه های آینده اپل ارائه کرده است، بنابراین نشت دوربین پریسکوپ ممکن است در واقع به صورت لحظه ای باشد. با این حال، اگر اپل از جدول زمانی عرضه سنتی خود پیروی کند، مصرف کنندگان باید تا سپتامبر منتظر عرضه آیفون 15 باشند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیفون5S و گلکسی S4 پرفروش ترین گوشی های اکتبر 2013

نظرات در مورد : دوربین پریسکوپ منحصر به آیفون 15 و 16 اولترا اپل خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *