دوربین سری گلکسی اس 23 دارای زوم بهتر است

دوربین سری گلکسی اس 23 دارای زوم بهتر است

اگر به بازاریابی سامسونگ برای سری گلکسی اس 23 نگاه کنید، واضح است که این شرکت بر روی تجربه دوربین تمرکز کرده است. مانند تمام پرچمداران گلکسی اس، سامسونگ به وضوح تمام تلاش خود را برای مدل رده بالا، گلکسی اس 23 اولترا، که اولین گوشی سامسونگ با دوربین پشتی 200 مگاپیکسلی خواهد بود، به کار می گیرد.

این تعداد مگاپیکسل بالای دیوانه کننده مطمئناً مزایای خود را خواهد داشت، مانند توانایی زوم بیشتر روی عکس ها اما با نویز کمتری نسبت به دوربین های 108 مگاپیکسلی سامسونگ. همانطور که گفته شد، بدون شک آن دو دوربین زوم در گلکسی اس 23 اولترا همچنان همان هایی هستند که وقتی می خواهید چیزی را از دور عکس بگیرید، کارهای سنگین را انجام می دهند، و این باعث می شود تعجب کنم که چرا سامسونگ از زوم دوربین به عنوان برجسته در گلکسی استفاده می کند. بازاریابی S23.

از آنجا که، اجازه دهید با آن روبرو شویم، اگر مشخصات فاش شده را باور کنیم، گلکسی S23 و S23+ هیچ ارتقای دوربین عقبی دریافت نمی‌کنند و این مدل Ultra است که با دوربین 200 مگاپیکسلی مورد توجه قرار می‌گیرد. اما زوم همچنان توسط دوربین های زوم انجام می شود.

عکس‌های 200 مگاپیکسلی ممکن است بزرگنمایی بدون نویز بالاتری نسبت به هر چیزی که قبلا امکان‌پذیر بوده است، داشته باشد، اما حالت پیش‌فرض عکسبرداری مانند تولید عکس‌های 12 مگاپیکسلی یا در بهترین حالت، عکس‌های 50 مگاپیکسلی با استفاده از binning پیکسل است، و می‌دانیم که اکثر مشتریان با تنظیمات پیش‌فرض عکس می‌گیرند.

بنابراین سامسونگ باید مطمئن شود که دوربین‌های زوم این بار بهتر عمل می‌کنند، یا با کمک هوش مصنوعی یا الگوریتم‌های زیربنایی بهتر. اگر این اتفاق نیفتد و عملکرد مشابهی را از دوربین‌های زوم اپتیکال اختصاصی در گلکسی اس 23 اولترا یا لنز تله‌فوتو اپتیکال واحد در مدل‌های دیگر دریافت کنیم، آن‌وقت تمام این مزاحمت‌های بزرگ‌نمایی دوربین می‌تواند امید کاذبی را به ما بدهد. مشتری.

اکنون، می‌دانم که تبلیغات گمراه‌کننده یا تبلیغاتی که بیش از یک ویژگی خاص را می‌فروشند، یک اتفاق رایج در هر صنعتی است. اما با توجه به اینکه پرچمداران Ultra ساموسنگ در سه سال گذشته در عکاسی زوم نیز شگفت‌انگیز بودند، مشخص نیست که منظور سامسونگ در اینجا چیست. شاید بزرگنمایی بین 4 برابر و 10 برابر را هدف قرار دهد، جایی که دوربین تله فوتو 3x 10 مگاپیکسلی باید در حال حاضر وزن خود را تحمل کند و دقیقاً کار خوبی انجام نمی دهد، اما سامسونگ تا چه حد می تواند با دوربین 3x پیشرفت کند؟

بیشتر بخوانید  نخستین تصویر از گوشی Galaxy S24 سامسونگ

من حدس می زنم که ما باید منتظر پاسخ باشیم. سامسونگ قرار است سری گلکسی اس 23 را در 1 فوریه رونمایی کند، که چندان هم دور از دسترس نیست، بنابراین برای جزئیات بیشتر در مورد تمام ویژگی‌هایی که سری جدید پرچم‌داران ارائه می‌کند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دوربین سری گلکسی اس 23 دارای زوم بهتر است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *