دنیای وایرلستان را با برنامه Wi-Fi Widget مدیریت کنید

اپلیکیشن جدید برتر با عنوان “Wi-Fi Widget” به کاربران امکان بررسی وضعیت اینترنت، به اشتراک گذاری کلمه عبور شبکه و قابلیت های بیشتر را بر روی قفل صفحه نمایش داده است. همانطور که از نام برنامه مشخص است، این برنامه یک ویجت ساده می باشد که توانسته است به موقع ترین اطلاعات را از شبکه ای که به آن متصل هستید در اختیارتان قرار دهد.

اگر قصد بهره بری از این برنامه را دارید، تنها یکبار آن را دانلود کنید و پس از نصب و راه اندازی، شبکه مربوطه را بیابید. بدین ترتیب، با وارد کردن کلمه عبور به شبکه خودتان متصل شوید. اگر هنوز زیاد نسبت به برنامه و وارد کردن کلمه عبورتان مطمئن نیستید نگران نباشید! تمام اطلاعات رمز عبورتان مطمئن و امن است و در حساب کاربری iCloud Keychain ذخیره می شود.

اگر می خواهید Wi-Fi Widget را نصب کنید، از آن جا که هرروز به اطلاعات Notification سر می زنید فهرست را به پائین بکشید و Edit را انتخاب کنید. فهرست را به پائین بکشید و علامت “+” را انتخاب و ویجت Wi-Fi را اضافه کنید.

پس از آن که ویجت را از طریق Noification بار اضافه کردید، استفاده از آن حتی بدون باز کردن قفل صفحه نمایش میسر می شود.

اگر تلفن همراهتان آیفون 6s و بالاتر است، فقط کافیست آیکون 3D برنامه را لمس کنید. و سپس اطلاعات مرتبط مانند نام شبکه و کلمه عبورتان را وارد کنید.

در حال حاضر شما می توانید اپلیکیشن “Wi-Fi Widget” را از فروشگاه App Store به مدت محدود با قیمت 0.99 دلار خریداری کنید. پس از مدت محدود، قیمت این برنامه به 2.99 دلار افزایش پیدا خواهد کرد. این برنامه برای آیفون/آیپاد و تمام مدل های آیپد طراحی شده است.

این برنامه که برای کاربران سیستم عامل iOS به خوبی طراحی شده است مختص کسانی می باشد که به طور مداوم به شبکه اینترنت متصل هستند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دنیای وایرلستان را با برنامه Wi-Fi Widget مدیریت کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *