دل از جدیدترین لپ تاپ های خود با رم های جدید رونمایی کرد

دل از جدیدترین لپ تاپ های خود با رم های جدید رونمایی کرد

دل سه نوت بوک جدید طراحی شده از خانواده های Precision و Latitude را معرفی کرده که از نسل جدید رم های DDR5 بهره می برد. نوت‌بوک‌های جدیدی که از فناوری‌های جدیدی مانند «collaboration touchpad» و ماژول حافظه فشرده (CAMM) استفاده می‌کنند.

Latitude 9330 جدیدترین لپ تاپ تبدیل شونده تجاری 2 در 1 دل و اولین Latitude 9000 است که در این فرم فاکتور عرضه شده است. باریک‌ترین لپ‌تاپ در خانواده مورد اشاره، لپ‌تاپ پرچم‌دار 13 اینچی بوده که دارای آخرین پردازنده نسل دوازدهم اینتل، صفحه نمایش QHD+ 16:10 لمسی، پشتیبانی از 4G LTE و 5G، شارژ سریع، تا 32 گیگابایت رم DDR5. ، تا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی، گرافیک Intel Iris Xe Graphics، شاسی با مواد قابل بازیافت و وزن 1.27 کیلوگرمی است.

دل از جدیدترین لپ تاپ های خود با رم های جدید رونمایی کرد

به عنوان یک نوت بوک الهام گرفته از مدل های قبلی، Latitude 9330 دارای ویژگی هایی است که به شما کمک می کند تا کار را از هر جایی که گرایش دارید برای کاربر و شرکت ایمن کنید. حریم خصوصی هوشمند اطلاعات را روی صفحه نمایش شما پنهان می کند، زمانی که یک بیننده شناسایی می شود و زمانی که تشخیص می دهد شما به سمت دور نگاه می کنید، آن را کم رنگ می کند. SafeShutter الکترومکانیکی دوگانه، استفاده از وب کم و حریم خصوصی دوربین های دوگانه هیبریدی FHD دیگر ویژگی موردنظر است.

اما این پد لمسی است که واقعا منحصر به فرد می باشد. در حالی که اپل با نوار لمسی خداحافظی کرده، Dell کنترل‌های کوچکی را به صفحه لمسی خود اضافه کرده که در طول تماس زوم برای ایجاد یک صفحه لمسی همکاری روشن می‌شوند. کاربران می توانند در جلسات Zoom به قطع/باصدا کردن میکروفون، روشن/خاموش کردن ویدیو، اشتراک‌گذاری صفحه و چت سریع دسترسی پیدا می‌کنند. پس از پایان جلسه، نمادها ناپدید می شوند و استفاده از ترک پد کامل بازیابی می شود.

با تمام این اوصاف محصولات جدید دل ویژگی هایی مناسب کسب و کارها دارند و امنیت بالایی می توان انتظار داشت و تجربه کاربری حرفه ای بدست آورد.  دل Latitude 9330 در ژوئن 2022 در دسترس خواهد بود و گفته می شود قیمت آن در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

Precision 7670 و Precision 7770 جدید دل به ترتیب با صفحه نمایش 16 و 17 اینچی عرضه می شوند. این لپ‌تاپ‌ها اولین نوت‌بوک‌های دل هستند که از فرم فاکتور جدیدی به نام CAMM برای حافظه‌های DDR5 پشتیبانی می‌کنند. این جایگزینی جفت ماژول های شکافدار SODIMM DDR5 با یک تخته موازی می شود. این شرکت اعلام کرد که به زودی واحدهایی را با ماژول‌های سنتی SODIMM ارسال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  بررسی تبلت های ویندوزی

دل از جدیدترین لپ تاپ های خود با رم های جدید رونمایی کرد

Dell ادعا می‌کند که مزیت طراحی CAMM باعث می‌شود طراحی شاسی نازک‌تر و تعمیر و تعویض راحت‌تر ماژول در هنگام بیرون آمدن از برد انجام شود. هر دو Precision 7670 و Precision 7770 پردازنده نسل دوازدهم اینتل با حداکثر مدل i9، حداکثر 128 گیگابایت حافظه رم DDR5 و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی به فروش می رسند. کاربران برای Precision 7670 انتخاب نازکی یا عملکردی خواهند داشت و این بر انتخاب GPU تأثیر می گذارد. آنها دارای گرافیک Intel UHD هستند و از NVIDIA RTX A1000  پشتیبانی دارند، در حالی که گزینه های عملکرد تا انویدیا RTX 3080 Ti افزایش می یابد.

Precision 7770 با صفحه نمایش 17 اینچی بزرگتر، از گرافیک مجزای گرافیک UHD اینتل یا مدل انویدیا RTX 3080 Ti نیز پشتیبانی می کند. هر دو مدل Dell Precision 7670 و Precision 7770 در سه ماهه دوم سال 2022 با قیمت گذاری نامشخص به فروش می رسند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دل از جدیدترین لپ تاپ های خود با رم های جدید رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *