نحوه گرفتن دعوتنامه کلاب هاوس

کلاس هاوس

با توجه به اینکه کلاب هاوس از برنامه هایی میباشد که فقط وارد شدن در آن به واسطه دعوتنامه صورت می گیرد،لذا افراد زیادی می خواهند به این برنامه وارد شوند اما طریقه ورود به آن را نمی‌دانند. به معنی ساده تر شما فقط در صورتی می توانید وارد این برنامه شوید و از آن استفاده کنید که کاربران قبلاً شما را به این برنامه دعوت نموده باشند اما راه حل هایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید کد دعوت رایگان برنامه کلاب هاوس را دریافت کنید و با آن آشنا شوید.

به صورت اگر هیچ آشنایی با کلاب هاوس ندارید بهتر است اینگونه برای شما آن را معرفی کنیم:

استفاده از گروه های دعوت در اپلیکیشن کلاب هاوس

اگر شما قبلا از این اپلیکیشن استفاده کرده باشید قطعاً در خصوص گروه ها و انجمن های آن آگاهی دارید ولی اگر به تازگی می‌خواهید وارد این اپلیکیشن (کلاب هاوس)  شوید بهتر است کمی اطلاعات در خصوص آن به دست بیاورید.

در این برنامه گروه بندی های خاصی وجود دارد که افراد می‌توانند در آن عضو شوند که البته به شکل رایگان بوده و نیازی به هزینه ندارد و این افراد که دارای علایق مشترک هستند با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. به همین جهت اگر میخواهید به واسطه این گروه ها کد دعوت رایگان دریافت کنید باید به دنبال گروه‌های کلاب Clubhouse Community Subreddits باشید که از کاربرانی تشکیل شده است که قبلاً در این اپلیکیشن یعنی کلاب هاوس بوده‌اند و از آن استفاده کرده‌اند. فقط شما لازم است در مورد موضوع مورد علاقه خود نظرتان را مطرح کنید و درخواست کد دعوت رایگان کلاب هاوس  را انجام بدهید.

در چنین شرایطی شما با دو گروه از کاربران اپلیکیشن روبرو می شوید که گروه اول کاربرانی بوده که برای شما کد دعوت رایگان را به اشتراک می‌گذارند و گروه دوم کسانی هستند که اقدام به فروش این کد دعوت می‌کنند. گروه اول یعنی کاربرانی که کد دعوت را به رایگان به اشتراک می گذارند و این کار برای معمولاً دوست دارند  انجام بدهند برای افرادی که تمایل و اشتیاق و دریافت مطالب دارند بدون صرف نظر از سوی سودرسانی به خودشان کد اشتراک را برای کاربرد بفرستند که البته وجود هیچ کدام از این راه حل ها( چه گروه اول و چه گروه دوم) مانعی ندارد.

 

یک نکته مهم را به خاطر بسپارید اگر میخواهید کد دعوت را بخرید باید از کسی که می‌خواهید این کار را انجام بدهید اطلاعاتی داشته باشید و سعی کنید آشنایی بیشتری بدست بیاورید چرا که برخی از افراد قطعاً فکر سودرسانی خودشان هستند و به عنوان کلاهبرداری از بسیاری از کاربران اقدام به انتشار این کدها می کند و این شما هستید که باید حواستان را به خوبی جمع کنید تا مبادا سرتان کلاه برود و ضرر کنید.

گروه های فیسبوک

با توجه به اینکه یکی از پرکاربردترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در دنیا عنوان فیس‌بوک را داشته است حتماً شما هم افرادی را در این گروه ها پیدا خواهید کرد  که از اپلیکیشن کلاب هاوس استفاده نموده اند و شما می توانید با آن ها ارتباط برقرار کرده و سپس کد دعوت رایگان کلاب هاوس را از آنها بگیرید.

بیشتر بخوانید  نسخه جهانی اندروید کلاب هاوس دردسترس قرار گرفت

جالب است بدانید با توجه به اینکه اپلیکیشن های مختلف از جمله فیسبوک از هشتگ برای جستجو های خاص استفاده می‌کنند که با این کار برای شما اگر به دنبال دریافت کد دعوت هستید ساده تر خواهد بود که از هشتگ های این برنامه مثل #Clubhouse و یا #ClubhouseInvites استفاده کنید تا پست ها و گروه های مرتبط برای شما نشان داده شود. شما به این واسطه میتوانید با کاربرانی که در کلاب هاوس هستند ارتباط برقرار کنید.

چگونه دعوتنامه کلاب هاوس دریافت کنیم؟

اولین چیزی که سبب می شود شما نتوانید وارد این اپلیکیشن شوید این است که تنها برای آیفون موجب موجود است و اگر شما از کاربران اندرویدی هستید باید قید این برنامه را بزنید. مانع دوم این است که کلاب هاوس مثل دیگر اپلیکیشن‌های فیسبوک و توییتر نیست که شما بعد از ثبت نام بتوانید وارد شوید و از آن استفاده کنید چرا که عضویت در این اپلیکیشن حتماً نیاز به این دارد که شما قبلا توسط فرد دیگری به این برنامه دعوت شده باشید.

نکته ی دیگری که در خصوص این اپلیکیشن وجود دارد این است که هر کاربر فقط می‌تواند برای این پلتفرم دو نفر را دعوت کند به همین جهت که شما باید کسی را در این اتاق عضویت سراغ داشته باشید که خیلی برای آن شخص مهم باشید تا برای شما درخواست دعوت بفرستد و یکی از حق های دعوت خودش را به شما بدهد.

شما می توانید این اپلیکیشن رو دانلود کنید و نام خودتان را رزرو نمایید سپس در لیست انتظار باشید تا نوبت دعوت شما برسد اما متاسفانه هیچ زمان مشخصی برای این مدت انتظار وجود ندارد و به همین جهت افراد سعی می‌کنند به هر طریق خودشان را در این اپلیکیشن عضو کنند.

با توجه به صحبت‌های اخیر پاول دیویسن (Paul Davison)، موسسه کلاب هاوس گفته است که این اپلیکیشن تا مدتها دیگر برای تمامی کاربران قابل استفاده می باشد و اندرویدی ها نیز می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند و همچنین در سال ۲۰۲۱ می خواهند که نسخه ی آن را ارتقا بدهند و تمام مردم جهان بتواند از آن استفاده کند. در نهایت جالب است بدانید با توجه به شرایط سخت یا عضویتی که در اپلیکیشن کلاب هاوس وجود دارد بازار سیاهی برای عضو شدن در آن راه اندازی شده است.

امکان صحبت با چهره‌های شناخته شده موسیقی، هنر و غیره در اپلیکیشن کلاب هاوس  موجب شده تا کاربران به هر طریقی سعی کنند که عضویت و دعوت نامه اپلیکیشن را خریداری کنند.

اگر به دنبال دریافت دعوت نامه کلاب هاوس با اشخاص حقیقی هستید که ربات نباشند می توانید در بخش نظرات یا اینستاگرام زوم تک درخواست دهید تا در صورت موجود بودن دعوت نامه برای شما ارسال شود.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه گرفتن دعوتنامه کلاب هاوس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *