انتشار تصاویر رندر گوگل پیکسل فولد

انتشار تصاویر رندر گوگل پیکسل فولد

چند ماهی می شود که شایعاتی درباره گوشی گوگل پیکسل فولد در دسترس قرار می گیرد. حال به تازگی نوبت تصاویر رندر این تلفن هوشمند منعطف شرکت سیلیکون ولی رسیده که بزودی معرفی می شود.

ممکن است نسخه های پایدار سری Pixel 6 و اندروید 12 در راه باشند، اما گوگل امسال برنامه مهیجی دارد. منابع اعلام کرده اند که گوگل پیکسل فولد قبل از پایان سال 2021 به عنوان اولین تلفن هوشمند تاشو گوگل رونمایی خواهد شد. انتظار می رود این دستگاه دارای صفحه نمایش انعطاف پذیر داخلی تاشو  استاندارد باشد. براین اساس، ثبت اختراعات گوگل و زبان طراحی مورد استفاده در سری پیکسل 6، رسانه LetsGoDigital را برآن داشت تا با همکاری طراح Waqar Khan ، تصاویری بسیار زیبا از مدل تاشو ادعا شده ارائه کنند.

تصاویر ارائه شده طرحی را نشان می دهد که بی شباهت به سامسونگ Galaxy Z Fold 3 نیست. دوربین سلفی در یک حفره روی نمایشگر بیرونی گوشه سمت چپ بالا قرار دارد. LetsGoDigital معتقد است که نمایشگر جلویی دارای حاشیه های نسبتاً ضخیمی بوده و به همین ترتیب، در رندرهای آنها نیز منعکس شده است. پس از باز شدن، یک دوربین سلفی دیگر در صفحه نمایش بزرگتر داخل آن دریافت می کنید. دستگاه مجهز به یک لولا مخفی مشابه است که سامسونگ در سری Fold خود استفاده می‌کند.

انتشار تصاویر رندر گوگل پیکسل فولد

به خاطر داشته باشید که ارائه ها فقط تخیل یک هنرمند است و بنابراین ممکن است نمای واقعی Google Pixel Fold را نشان ندهد. پیش از این ، گوگل از اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) حق ثبت اختراع برای مکانیسم لولا نرم چند محوره و دستگاه تاشو با همین ویژگی را دریافت کرده بود. اسناد 58 صفحه ای یک مکانیسم لولا پیشرفته را توصیف کرده است ، به گونه ای طراحی شده است که هنگام تا شدن دستگاه فقط یک چین کوچک ایجاد می شود.

این اختراع دستگاهی با صفحه نمایش تاشو داخلی را توصیف کرد ، برخلاف دستگاهی که در رندرهای Google Pixel Fold در بالا نشان داده شده است ، که می تواند در دستگاهی با صفحه نمایش اندازه تبلت باز شود. از این رو ، می توان فرض کرد که گوگل از طراحی مشابهی برای Pixel Fold خود استفاده می کند.

بیشتر بخوانید  گوگل کروم قادر است بطور اتوماتیک نرم افزار های مخرب را بلاک کند.

آخرین و مهمترین نکته این است که تلفن تاشو که با رمز “Passport” شناخته شده است می تواند در اوایل سال جاری عرضه شود. منابع تاریخ “پایان سال 2021” را ذکر کرده اند. این دستگاه برای اولین بار در سال 2019 توسط یک وبلاگ نویس معرفی شد و نشت اخیر نشان می دهد که از صفحه نمایش OLED LTPO استفاده می کند. همچنین ممکن است با یک دوربین زیر صفحه همراه باشد ، اگرچه ما نمی خواهیم امیدهایمان را خیلی زیاد کنیم. به هر حال باید منتظر ماند بزودی گوگل این دیوایس جدید را معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر رندر گوگل پیکسل فولد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *