دستگاه تهویه مطبوع S-Inverter سامسونگ

دستگاه تهویه مطبوع S-Inverter سامسونگ

سازگاری بیشتر با دکوراسیون خانه‌های امروزی و امکان استفاده در تمامی فصول، بسیاری از خانواده‌های امروزی را به سمت استفاده از کولرهای گازی برده است. اما در کنار نکات مثبت بسیار مانند خنک شدن سریع و مطبوع هوا و جلوگیری از بالا رفتن رطوبت، کولرهای گازی یک نکته منفی هم دارند و آن مصرف بالای انرژی است.

با توجه به بالا رفتن قیمت برق، این مصرف بالا یکی از نکاتی است که خیلی از خانواده‌‌ها در زمان انتخاب کولر گازی مدنظر قرار می‌دهند. اضافه شدن این هزینه ماهانه به سبد خانوار در دراز مدت می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر برنامه‌ریزی‌های مالی شما داشته باشد. بنابراین گاهی منطقی است که برای جلوگیری از این هزینه‌های ظاهرا ناچیز اما همیشگی، همان ابتدا کمی بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم .شرکت سامسونگ با درک این موضوع، نسلی جدید از کولرهای گازی خود را به نام S-Inverter معرفی کرده است که نسخه‌های مختلف آن با ظرفیت‌های ۹ هزار تا ۲۴ هزار BTU در بازار یافت می‌شود.

سامسونگ دستگاه تهویه مطبوع S-Inverter را برای مشتریانی عرضه می‌کند که به دنبال دستگاهی با عملکرد مناسب می‌گردند و در عین حال می‌خواهند هزینه‌های مربوط جانبی استفاده از مزایای یک کولر گازی مناسب را هم تا حد امکان کاهش دهند.

دستگاه تهویه مطبوع S-Inverter سامسونگ در کنار امتیازات معمول کولرهای گازی مانند تصفیه هوا و محافظت سه‌گانه، با استفاده از یک فناوری جدید تا حد زیادی موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

 

استفاده از موتورهای اینورتر یکی از روش‌هایی است که بسیاری از برندها برای کمتر کردن مصرف انرژی کولرهای گازی خود استفاده می‌کنند اما آنچه S-Inverter سامسونگ را متمایز می‌کند استفاده از یک موتور اینورتر ۸ قطبی برای اولین بار در دنیا  است. این موتور در مقایسه با موتورهای ۴ قطبی بکار رفته در برندهای دیگر، در کنار صرفه‌جویی بیشتر در مصرف انرژی و افزایش بازدهی سرمایش، استهلاک موتور دستگاه را نیز کمتر کرده و در نتیجه عمر مفید کولر گازی بیشتر را افزایش می دهد.

این سری از دستگاه‌های سامسونگ از سرمایش دو مرحله‌ای برای خنک کردن فضا استفاده می‌کنند. در این روش، دستگاه در ابتدای کار خود، با استفاده از حالت سرمایش سریع (Fast Cooling Mode) اقدام به خنک کردن سریع محیط با حداکثر قدرت کمپرسور می‌کند. پس از رسیدن به دمای مطلوب، حالت شرایط آسایش (Comfort Cooling Mode) فعال می‌شود تا بدون کم و زیاد شدن دمای محیط، هوا را در حالت ایده‌آل خود نگه دارد.

یکی دیگر از قابلیت‌های این دستگاه، حالت کارکرد تک نفره است. در این حالت دستگاه برای خنک کردن محیط تنها بخشی از ظرفیت کمپرسور را بکار می‌گیرد و این یعنی صرفه‌جویی بیشتر در مصرف انرژی برای مواقعی که خلوت بودن خانه یا محیط کار نیاز به سرمایش را کمتر می‌کند.

علاوه بر این ویژگی‌ها دستگاه تهویه مطبوع S-Inverter مجهز به فیلتر سه‌گانه برای از بین بردن گردوغبار، ذرات معلق در هوا و ذرات حساسیت‌زا است. این فیلتر سه‌گانه، هوایی که وارد دستگاه می‌شود را تصفیه می‌کند و باکتری‌ها، ویروس‌ها و ذرات حساسیت‌زا را از هوای وارد شده گرفته و سپس هوای خنک را به محیط برمی‌گرداند.

شاید در نگاه اول قیمت دستگاه تهویه مطبوع S-Inverter سامسونگ کمی بالاتر از کولرهای معمولی به نظر بیاید اما هزینه‌ پایین نگهداری و کاهش مصرف انرژی، یعنی کمتر شدن هزینه ماهانه خانوار، این دستگاه را به گزینه‌ای معقول برای هر خانواده‌ با هر بودجه‌ای تبدیل می‌کند

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دستگاه تهویه مطبوع S-Inverter سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *