دستوری برای فیلترینگ اینستاگرام وجود ندارد

فیلترینگ اینستاگرام

چندی پیش خبری مبنی بر فیلترینگ اینستاگرام منتشر شد که بسیاری از کاربران ایرانی با شنیدن این خبر بسیار ناراحت شده و در فضای مجازی نیز پیام های بسیاری را منتشر نمودند. در این میان برخی از مسئولان نیز این موضوع را تایید کردند و حتی از آن استقبال نمودند ولی برخی از مسئولین نیز دست به اعتراض زدند اما در این میان آذری جهرمی پس از انتشار این خبر گفت اینستاگرام فیلتر نخواهد شد و تنها در حد یک شایعه می باشد.

وزیر ارتباطات کشور، آذری جهرمی، در آخرین مصاحبه ی خود اعلام کرد که بنده مسئول فیلتر تلگرام نیستم ولی نمی توانم درخصوص فیلتر شدن و یا فیلتر نشدن سایر شبکه های اجتماعی نظری بدهد ولی با تمامی وجود تاکید نمود که فعلا خبری از فیلتر اینستاگرام نیست. جهرمی در اظهارات خود اشاره کرد که باید از مسئول فیلتر تلگرام قول گرفت:

درمورد رفع فیلتر شبکه اجتماعی توییتر پیگیری‌های لازم انجام شده و نامه‌ ای را در این خصوص تنظیم نموده ام که امضای شش وزیر زیر این نامه مشهود است. امیدوارم این موضوع در دستور کار دادستان کل کشور قرار بگیرد و شاهد رفع فیلتر این شبکه اجتماعی باشیم.

وزیر ارتباطات رفع فیلتر شبکه اجتماعی توییتر را وابسته به دستورات دادستانی کل کشور اذعان کرد و بر این مسئله تاکید کرد که هم اکنون منتظر واکنش این بخش می باشد، در خصوص رفع فیلتر پیام رسان تلگرام اظهار نظری نکرد و گفت که باید از حوزه ای که این پیام رسان را فیلتر کرده است در این باره سوال نمود. جهرمی به طور قاطع گفت:

تلگرام توسط وطارت ارتباطات فیلتر نشده است که اکنون بخواهیم آن را رفع فیلتر نماییم و سیستم قضایی کشور یاد در این خصوص تصمیمات لازم را بگیرد.

اذری جهرمی رفع فیلتر شبکه اجتماعی توییتر را در شرایطی وابسته به مرجع دادستانی کشور اعلام نمود که پیش تر معاون دادستانی کل کشور و حتی خود دادستان کشور به دفعات تاکید نموده اند که این شبکه ی اجتماعی رفع فیلتر نمی گردد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  حل مشکل بیرون پریدن اینستاگرام

نظرات در مورد : دستوری برای فیلترینگ اینستاگرام وجود ندارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *