دزدیده شدن بیش از 300 آیفون X

آیفون X

سرقت آیفون X : همانطور که می دانید امروز زمان عرضه ی رسمی آیفون X بود که در این حین یک باند سارق در کشور آمریکا، زمانی که یک اتومبیل حاوی بیش از 300 آیفون X بود را دزدیده و خسارتی حدود 370 هزار دلار به این کمپانی وارد آوردند. امروز در ساعت حوالی 11:30 صبح سارقانی نقاب دار با یک خودروی دوج سفید رنگ به کامیونت UPS که در نزدیکی فروشگاه اپل استور در Stonetown شهر سانفرانسیسکو پارک کرده بود، حمله کرده و تعداد 330 آیفون X را به ارزش 370 هزار دلار به سرقت برده و سریعا فرار کردند و تاکنون نیز دستگیر نشده اند، هم اکنون نیز از طرف اداره ی پلیس این شهر تحت تعقیب هستند.

موضوعی که بسیار جالب توجه می باشد، این است که شماره سریال تمامی آیفون ها به همراه توضیحاتشان در قالب یک فایل به گروهبان Paul Weggenmann ارسال شده بود و تمامی اطلاعات این گوشی ها در اختیار پلیس امنیت سانفرانسیسکو قرار دارد.

زمانی که راننده ی ون UPS در خارج از فروشگاه Stonestown Galleria در قسمت جنوب غربی این شهر پارک کرده بود، این سرقت اتفاق افتاد و تنها نگهبان فروشگاه توانسته بود از سارقانی که در حال بار زدن گوشی های آیفون X به داخل کامیون خود بودند عکس بگیرد و بر اساس گفته های وی، این موضوع بسیار مشکوک به نظر می رسد زیرا عجیب استکه چگونه توانسته بودند ون به آن بزرگی را بگیرند؟

کمپانی اپل در این خصوص اعلام کرده است که خریداران فروشگاه Stonestown واحدهای اضافی از این گوشی را دریافت خواهند کرد و جای هیچگونه نگرانی نمی باشد و سارقان نیز مورد پیگرد قرار خواهند گرفت و عرضه ی این گوشی طبق برنامه ی قبلی پیش خواهد رفت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیا قیمت آیفون 10 در سال آینده کاهش خواهد یافت؟

نظرات در مورد : دزدیده شدن بیش از 300 آیفون X

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *