در وایبر می توانید گروه های 1 میلیارد نفری بسازید !

پیام رسان وایبر

یکی از پیام رسان هایی که پیش از ورود تلگرام محبوبیت بالایی داشت، پیام رسان وایبر بود و تعداد کاربران آن در کشورهای مختلف بسیار بالا بود ولی پس از فیلتر شدن این پیام رسان در کشورمان و ورود همزمان تلگرام به عرصه ی پیام رسان ها، کاربران وایبر به این پیام رسان روی آوردند و دیگر وایبر از دور خارج شد. اکنون گویا مدیران آن تصمیم دارند تا قابلیت های جدیدی را ارائه نمایند و از این طریق بتوانند افراد حاضر در فضای مجازی را دوباره به سمت خود بکشند.

پیام رسان وایبر

اکنون وایبر قابلیت جدیدی را معرفی نموده است که به عنوان اولین پیام رسان در دنیا، از گروه های 1 میلیارد نفری هم پشتیبانی می نماید. این گروه ها Viber Communities نام گرفته و در اصل محدودیتی برای جذب اعضا ندارند و فقط تنها عامل محدودکننده در آن ها، تعداد تمامی کاربران می باشد که در هم اکنون به 1 میلیارد نفر در وایبر رسیده است. البته لازم به ذکر است که هم اکنون نیز گروه هایی که در پیام رسان های مختلف دارای بیش از 100 عضو فعال می باشند، خیلی شلوغ و غیر قابل کنترل هستند و در صورتی که قابلیتی به نام Reply در پیام رسان ها وجود نداشت، برقراری ارتباط در این گروه ها واقعا امکان پذیر نمی شد. به همین دلیل معلومنیست که قابلیت جدید وایبر تا چه میزان کاربردی خواهد بود.

پیام رسان وایبر

موضوع بعدی اینجاست که امکان ایجاد گروه های وایبری برای تمامی کاربران وجود دارد و در این مورد محدودیتی وجود ندارد. بر اساس گفته های تیم توسعه، قابلیت جدید خصوصاً برای تمامی طرفداران تیم های ورزشی و تشکل های گردشگری کاربرد دارد و در آینده نیز  با افزوده شدن امکان برقراری تراکنش الکترونیکی، قابلیت کسب درآمد را برای تمامی اعضای گروه ها فراهم خواهد نمود.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : در وایبر می توانید گروه های 1 میلیارد نفری بسازید !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *