در روز نخست عرضه ی گلکسی اس 9 سامسونگ فروش چگونه بود؟

گلکسی اس 9 سامسونگ

بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی منابع کره ای گویا اولین روز از فروش رسمی گلکسی اس 9 سامسونگ با عملکردی ضعیف تر نسبت به پرچمدار قبلی این کمپانی رو به رو بوده است و این موضوع در حالی است که کمپانی سامسونگ انتظار داشت که در 11 ماه اول فروش اس 9 با استقبال بیشتری نسبت به اس 8 از سوی خریداران مواجه شود و رکورد فروش 37 میلیونی اس 8 را بزند.

اگر به خاطر داشته باشید، هفته ی گذشته گزارشی مبنی بر پیش فروش 180 هزار دستگاهی از اس 9 توسط اپراتورهای کره ای منتشر شد که نسبت به فروش 260 هزار دستگاهی اس 8، 30 درصد کاهش داشته است. در این میان تحلیلگران معتقدند که در این عرضه به دلیل مشکلاتی که برای گلکسی نوت 7 در آن زمان پیش آمده بود، سبب شده بود که میزان استقبال کاربران از اس 8 بیشتر شده و فروش آن بالاتر گردد، به هر حال مبزان استقبال کاربران از گلکسی اس 9 تا کنون نتوانسته است که انتظارات این کمپانی کره ای را برطرف نماید.

از ویژگی های جدید این موبایل می تواند به دوربینی با گشودگی لنز متغیر، اموجی های متحرک و ارتقا سیستم سخت افزاری آن اشاره کرد که به نظر قابلیت هایی به حساب نمی آیند تا کاربران را مشتاق به خرید این گوشی هوشمند نماید. کمپانی کره ای سامسونگ هنوز از میزان پیش فروش این گوشی هوشمند آمار و اطلاعاتی منتشر نکرده است ولی بر اساس برآوردهای کارشناسان احتمالا گلکسی اس 9 در بهترین حالت به 70 الی 80 درصد از فروش مدل قبلی این کمپانی دست خواهد یافت.

پیش فروش گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در بسیاری از بازارهای کلیدی آغاز شده است ولی فروش آن در سایر کشورها از روز جمعه به طور رسمی آغاز خواهد شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : در روز نخست عرضه ی گلکسی اس 9 سامسونگ فروش چگونه بود؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *