درز تصویری از گوشی ROG Phone 6 ایسوس

درز تصویری از گوشی ROG Phone 6 ایسوس

گوشی ایسوس ROG Phone 6 قرار است تاریخ 5 جولای در تایوان، چین و ایالات متحده به طور رسمی معرفی شود. یکی از انواع سری ROG Phone 6 اخیراً در سایت صدور گواهینامه TENAA با مشخصات کامل مشاهده شد. اکنون لیست با تصاویر آن به روزرسانی گشته و تصاویر TENAA از دستگاه نشان می دهد که ROG Phone 6 هیچ پیشرفت قابل توجهی در بخش طراحی ارائه نخواهد کرد.

قسمت جلو نمایشگر ROG Phone 6 در تصاویر TENAA به وضوح قابل مشاهده نیست. با این حال، به نظر می رسد که صفحه نمایش آن دارای یک حفره در مرکز است. صفحه نمایش با حسگر اثر انگشت یکپارچه خواهد شد. بدنه عقب دستگاه دارای یک ماژول دوربین با سه حسگر در گوشه بالا سمت چپ است.

به نظر می رسد که با یک صفحه نمایش ثانویه تراز عمودی به سمت مرکز نصب شده است. گویی نوعی نشانگر LED در طرف مقابل صفحه ثانویه وجود دارد. لوگوی ROG و نام تجاری Tencent Games در پایین پنل عقب موجود است. سمت راست دستگاه دارای دکمه تنظیم صدا و کلید پاور می باشد. تصاویر TENAA با رندرهای دوبعدی مطابقت دارند که در اوایل سال جاری توسط Equal Leaks فاش شده بود.

درز تصویری از گوشی ROG Phone 6 ایسوس

گوشی ایسوس ROG Phone 6 دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED است که نرخ نوسازی 165 هرتز و وضوح +FHD را ارائه می دهد. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری ROG از پیش بارگذاری همراه خواهد شد و از دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 64 مگاپیکسل بهره می برد.

دستگاه مجهز به چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 با 18 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. ممکن بوده یک باتری دو سلولی 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی هم در کار باشد. مشخص نیست که آیا هر سه دستگاه شایعه شده مانند ROG Phone 6، 6 پرو و 6 آلتیمیت در تاریخ 5 جولای معرفی خواهند شد یا خیر.

در اخباری مرتبط به نظر می رسد که ایسوس ممکن است در این نبرد پیروز شود زیرا قبلاً تأیید کرده که سری ROG Phone 6 در 5 جولای معرفی می شود. اخیراً پایگاه 3C چین دو دستگاه سری ROG Phone 6 را با شماره مدل AI2201_A و AI2201_B تأیید کردند. AI2201_B اکنون گواهی TENAA را نیز دریافت کرده است که از طریق آن مشخصات خانواده راگفون 6 فاش شد. با این حال، مشخص نیست که آیا آن را به عنوان ROG Phone 6 یا ROG Phone 6 Pro معرفی خواهد کرد یا خیر.

بیشتر بخوانید  بهترین انتخاب مادربرد کامپیوتر ایسوس (Asus)

ROG Phone 6 (AI2201_B) دارای ضخامت 10.39 میلی متر و وزن حدود 229 گرمی است. این گوشی از صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED که نرخ نوسازی 165 هرتز دارد، در خود جای می دهد. وضوح صفحه نمایش دقیق در لیست ذکر نشده و احتمالا QHD+ یا FHD+ خواهد بود. انتظار داریم که با اندروید 12 و رابط کاربری ROG Phone ارائه شود.

در بخش پردازشی از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 با فرکانس 3.2 گیگاهرتز قدرت می گیرد. این تلفن هوشمند به 18 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. همچنین باید به باتری 6000 میلی آمپرساعتی که شارژ سریع 65 واتی دارد نیز اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : درز تصویری از گوشی ROG Phone 6 ایسوس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *