بروزرسانی نقشه های اپل مپ با پهباد صورت می پذیرد

اپل مپ

شرکت اپل , یک کمپانی بسیار فعال و بزرگ است که در زمینه تکنولوژی و تولید گوشی های هوشمند حرف اول را می زند , اما باید بگوییم که فعالیت این شرکت در همین حوزه ها محدود نشده و می توان گفت اولین شرکتی است که اجازه به پرواز در آوردن پهپاد را از سوی ایالات متحده آمریکا دارد. البته باید اشاره کنیم که این مجوز زمانی به شرکت اپل داده شد که اداره ی هوانوردی فدرال , شرایط و محدودیت های جدیدی را برای پرواز پهپاد ها ایجاد کرد.

کمپانی اپل در طی اعلامیه ای بیان کرد که از پهپاد ها جهت کامل شدن نقشه های اپل استفاده شده و هدف شرکت اپل از به کارگیری این پهپاد ها دستیابی به اطلاعاتی است که برای تکمیل نقشه های اپلیکیشن مپ اپل نیاز می باشد. در این اعلامیه شرکت اپل خیلی واضح و با شفافیت کامل بیان کرده است که همه قوانین مرتبط به حریم خصوصی و حفظ امنیت آن ها را در نظر داشته و رعایت می نماید. در ادامه ی این اظهارات , سخنران شرکت اپل توضیح داد که کمپانی اپل خود را در برابر کاربرانش مسئول می داند و برای رضایت آن ها تمام تلاش خود را به کار می گیرد , از این رو در راستای حفظ و ارتقأ ی حریم خصوصی کاربران , اطلاعاتی که توسط پهپاد ها دریافت می شود , به طور مستقیم مورد استفاده قرار نمی گیرند , ابتدا چهره افراد تار و نا مشخص شده و اطلاعات شخصی نیز حذف می شود.

در تایید این ادعای اپل , ایالت کارولینای شمالی اعلام کرد شرکت اپل در دوره ای که به صورت آزمایشی از پهپاد ها استفاده می کردند , کلیه قوانین و مقررات را رعایت کرده و از آن فقط برای ارتقأ ی نقشه ها و تکمیل اپلیکیشن اپل مپ از آن استفاده کرده است. کمپانی اپل اعلام کرده است اگر همین طور اجازه ی استفاده از پهپاد ها را داشته باشد به زودی می تواند به موفقیت های بزرگی خواهد یافت , به خصوص در حوزه ی نقشه‌ های اپل مپ شاهد پیشرفت های بزرگی خواهیم بود. خوشبختانه اپل مراحل اولیه و آزمایشی را بدون هیچ گونه مشکلی طی کرده است.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر آیفون 15 پرو مکس اپل

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بروزرسانی نقشه های اپل مپ با پهباد صورت می پذیرد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *