درز اطلاعاتی از مشخصات گوشی MIX Fold 2 شیائومی

درز اطلاعاتی از مشخصات گوشی MIX Fold 2 شیائومی

شیائومی چند سال پیش اولین گوشی هوشمند تاشو خود را با نام Mi MIX Fold معرفی کرد و اکنون این شرکت در حال کار بر روی جانشین آن در بازار است. به تازگی گزارش جدیدی که از Digital Chat Station منتشر شده، برخی از مشخصات و ویژگی‌های کلیدی گوشی هوشمند آینده MIX Fold 2 را نشان می‌دهد و فاش می کند که محصول تاشو بعدی چه ساختاری دارد.

شیائومی MIX Fold 2 با کد zizhan و شماره مدل 22061218C دارای صفحه نمایش 8 اینچی اصلی و صفحه نمایش 6.5 اینچی بیرونی بوده و طراحی تاشو دو جهته خواهد داشت که متفاوت از نسل پیشین است.

صفحه نمایش LTPO گوشی هوشمند از وضوح 2.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می کند. این شرکت همچنین از چین خوردگی جلوگیری خواهد کرد و ما انتظار داریم که به وضوح قابل مشاهده نباشد. در بخش پردازشی، این دستگاه از چیپ کوالکام Snapdragon 8 Plus Gen 1 قدرت خواهد گرفت.

این گزارش ادعا می کند که گوشی هوشمند تاشوی آینده به یک سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی در قسمت بیرونی مجهز خواهد شد که دارای برند لایکا و پشتیبانی از ضبط ویدیوهای Dolby Vision HDR خواهد بود. همچنین انتظار داریم تراشه تصویربرداری توسعه یافته این شرکت به نام Surge C1 را نیز دربرگیرد. پیش از این ادعا شده بود که این گوشی هوشمند تنها کمی ضخیم‌تر بوده که به این معنی است  انتظار می‌رود گوشی باریک‌تر از رقبا باشد. انتظار می رود در هفته های آینده اطلاعات بیشتری در مورد گوشی تاشو بدست آوریم.

در اخباری مرتبط شرکت شیائومی هر سال محصولات متنوع دیجیتالی را معرفی و عرضه می کند. حال نوبت به معرفی نمایشگر Redmi Display Pro رسیده که باید آن مانیتور حرفه ای دانست که 23.8 اینچی بوده و وضوح قابل توجهی دارد.

این نمایشگر حاشیه کمی داشته و از پایه قابل تنظیمی بهره می برد که موجب خواهد شد بتوان پنل را به صورت افقی یا عمودی به کار گرفت. این مانیتور در کنار یک نمایشگر 27 اینچی دیگر رونمایی شده است. شیائومی مدتی بوده که سعی دارد به تولید محصولاتی در زمینه کامپیوترهای رومیزی بپردازد و تاکنون ده ها مدل مانیتور از برند ردمی و شیائومی معرفی و عرضه کرد. حال نوبت به نمایشگر Redmi Display Pro رسیده است.

بیشتر بخوانید  تبلت شیائومی Pad 6 در راه بازارهای بیشتر

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : درز اطلاعاتی از مشخصات گوشی MIX Fold 2 شیائومی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *