دانلود توییتر ویندوز

دانلود توییتر ویندوز

توییتر یکی از نرم افزار های موبایل بسیار کلیدی برای کاربرانی است که علاقه وافری برای حضور در فضای مجازی را دارند ، از این رو بسیاری از کاربران توییتر علاقه وافری به این دارند که بتوانند در دستگاه های مختلف از این نرم افزار استفاده نمایند ، خود توییتر تنها دسترسی برای این اپلیکیشن پر طرفدار را برای لپ تاپ و کامپیوتر دسترسی از طریق مرورگر را پیشنهاد می کند.

 

اما از دو طریق شما می توانید به این نرم افزار از طریق لپ تاپ و کامپیوتر دسترسی داشته باشید. اولین روش برای دسترسی به توییتر ویندوز استفاده از مرورگر و فی ل ت ر شکن برای دسترسی به این نرم افزار است ، روش دوم برای دسترسی به توییتر استفاده از نرم افزاری است که شرکت مایکروسافت در اختیار کاربران قرار داده است ، اگر شما می خواهید از توییتر در ویندوز کامپیوترتان دسترسی داشته باشید کافی است به آدرس اینترنتی که در زیر ارائ هشده است دسترسی داشته باشید.

لینک دانلود

روش دیگری که می توان از این نرم افزار در محیط ویندوز استفاده کرد این است که شما یک نرم افزار شبیه ساز اندروید را نصب نموده و اپلیکیشن اندرویدی این اپلیکیشن را در به شبیه ساز ویندوز اضافه کنید. اگر می خواهید نحوه نصب شبیه ساز اندروید را یاد بگیرید کافی است به لینک مقاله زیر مراجعه نمایید .

بهترین شبیه ساز های اندروید برای ویندوز

همچنین اگر می خواهید اطلاعات جامعی از توییتر را داشته باشید ، یا از استفاده از توییتر خسته شده ای می توانید از روش آموزش حذف اکانت توییتر (Twitter) + ویدئوی Delete twitter account استفاده کنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشترکین آبی توییتر دارای اولویت دید و آپلود یک ساعته ویدیو هستند

نظرات در مورد : دانلود توییتر ویندوز

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *