خرید ویندوز 10 اوریجینال ارزان

ویندوز 10 محبوب تر میشود

با توجه به اینکه خرید ویندوز اوریجینال کمی هزینه‌بردار است، اکثر کاربران ایرانی ترجی می‌دهند که از نسخه‌های کرک شده ویندوز استفاده کنند. البته انجام این کار به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود، چرا که استفاده از نسخه‌های کرک شده باعث می‌شود که شما نتوانید به خوبی از کامپیوتر یا لپ تاپ خود استفاده کنید. در واقع ویندوزهای کرک شده میزان بهره‌وری را کاهش می‌دهند و به همین علت ما پیشنهاد می‌کنیم که از نسخه‌های اوریجینال ویندوز 10 یا ویندوز 11 استفاده نمایید.

چرا باید از ویندوز اوریجینال استفاده کنیم؟

بدون شک نسخه‌های کرک شده هر نرم‌افزاری، دارای محدودیت‌ها، مشکلات و باگ‌های فراوانی است. چرا که هنگام کرک کردن این برنامه‌ها، تغییراتی به صورت برنامه‌نویسی شده در آن‌ها ایجاد می‌شود که همین موضوع می‌تواند موجب شود که شما بهره کافی از آن نرم‌افزار را نداشته باشید. بنابراین پیشنهاد می‌شود تا جایی که ممکن است، از نسخه‌های اوریجینال و رسمی نرم‌افزارها استفاده کنید.

ویندوز هم دقیقا مثل هر نرم‌افزار دیگری، هنگامی که کرک می‌شود، دارای مشکلات و محدودیت‌های زیادی می‌شود. در واقع همان‌طور که اشاره شد، در سورس اصلی برنامه‌ها، تغییراتی ایجاد می‌کنند که بتوانند آن را کرک کنند. انجام همین کار موجب می‌شود که دیگر ویندوز یا سایر برنامه‌ها، کارایی مناسب را نداشته باشند. حالا برای اینکه شما بتوانید از ویندوز کامپیوتر یا لپ تاپ خود نهایت استفاده را ببرید، باید به سراغ خرید ویندوز اوریجینال بروید. 😉

تفاوت ویندوز اوریجینال با ویندوز کرک شده چیست؟

اکنون قصد داریم به صورت دقیق‌تر اشاره کنیم که تفاوت ویندوزهای اوریجینال با ویندوزهای کرک شده چه چیزی است و چرا ما تاکید می‌کنیم که برای کارایی بهتر ویندوز، از نسخه اوریجینال و رسمی آن استفاده کنید. در حال حاضر با توجه به بررسی‌های انجام شده، برخی امکانات در ورژن‌های کرک شده ویندوز وجود ندارند. برای مثال وقتی شما از یک نسخه کرک شده استفاده می‌کنید، به عنوان کاربر رسمی مایکروسافت شناخته نمی‌شوید و به همین دلیل نیز نمی‌توانید با بخش پشتیبانی ویندوز در ارتباط باشید!

افرادی که از ویندوز اوریجینال استفاده می‌کنند، همیشه به صورت مرتب، تمامی آپدیت‌ها را دریافت می‌کنند و سیستم خود را به‌روزرسانی می‌کنند. حالا جالب است بدانید افرادی که از نسخه‌های کرک شده و غیررسمی ویندوز استفاده می‌کنند، ممکن است تمامی آپدیت‌ها را دریافت نکنند یا هنگام آپدیت باید نگران این موضوع باشند که کرک آن‌ها از بین نرود.

مهم‌ترین موضوعی که وجود دارد و باید به آن توجه کنید، سرعت و کیفیت ویندوز اوریجینال نسبت به ویندوز کرک شده است. با توجه به اینکه در ورژن‌های کرک شده ویندوز، تغییراتی صورت گرفته است، کارایی لازم را ندارد. به همین دلیل اگر دقت کرده باشید، اکثر افرادی که با کامپیوتر یا لپ تاپ خود کارهای سنگین انجام می‌دهند، به سراغ خرید ویندوز اوریجینال می‌روند تا اینگونه بتوانند با حداکثر کیفیت و سرعت، از ویندوز استفاده کنند.

آخرین نکته‌ای که قصد داریم درباره تفاوت ویندوز اوریجینال و کرک شده بگوییم، مربوط به امنیت ویندوز می‌شود. متاسفانه ویندوزهای کرک شده با توجه به اینکه دستکاری شده‌اند، از نظر امنیتی هم بسیار ضعیف هستند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که حتما برای افزایش امنیت سیستم خود و اطلاعاتی که دارید، از ورژن اوریجینال و رسمی ویندوز استفاده کنید.

رعایت قانون کپی رایت با خرید ویندوز اوریجینال

متاسفانه قانون کپی رایت در کشور ایران رعایت نمی‌شود و در واقع دلیل اصلی استفاده از نسخه‌های کرک شده ویندوز و سایر برنامه‌ها هم عدم رعایت قانون کپی رایت است. شاید به این فکر کنید که عدم رعایت قانون کپی رایت خیلی خوب است، چرا که دیگر نیاز نیست بابت نصب ویندوز یا نرم‌افزارهای مختلف، هزینه‌های زیادی را پرداخت کنیم. اما این تمام ماجرا نیست! موضوعات مهم‌تری در رابطه با قانون کپی رایت وجود دارد که باید آن‌ها را جدی بگیرید.

در حال حاضر اکثر کشورهای توسعه یافته و پیشرفته در دنیا، به شدت بر روی قانون کپی رایت حساس هستند و اجازه نمی‌دهند که شما به راحتی از ورژن‌های کرک شده ویندوز یا سایر برنامه‌ها استفاده کنید. جالب است بدانید که استفاده از نسخه‌های کرک شده هر نرم‌افزاری در کشورهای خارجی، یک جرم محسوب می‌شود و اگر شما بخواهید با برنامه‌های کرک شده کار کنید، بدون شک مجازات سنگینی می‌شوید.

بنابراین اگر قصد مهاجرت دارید، باید به موضوع قانون کپی رایت هم توجه ویژه‌ای داشته باشید. این موضوع را هم در نظر بگیرید که استفاده از ورژن‌های کرکی هر برنامه‌ای، دقیقا مثل دزدی است و هیچ کمکی به سازنده آن برنامه نمی‌کند. یعنی شما بدون پرداخت حتی یک ریال، در حال استفاده از برنامه‌ای هستید که توسط سازنده به صورت غیررایگان منتشر شده است.

بهترین سایت برای خرید ویندوز 10 و 11 به صورت کاملا اوریجینال

سایت بیل گیتس، یکی از بهترین سایت‌های فعال در ایران است که شما می‌توانید ویندوز و آفیس را به صورت 100 درصد اوریجینال و قانونی تهیه کنید. برای مثال برخی از محصولات سایت بیل گیتس ایران را در بخش زیر برای شما قرار داده‌ایم که می‌توانید به صورت دلخواه هر کدام از آن‌ها را انتخاب نمایید و با خیال راحت خرید کنید.

خرید ویندوز 10 پرو اوریجینال

خرید ویندوز 11 پرو اوریجینال

خرید آفیس 2021 اوریجینال

نکته قابل توجه درباره سایت بیل گیتس این است که تمامی محصولات ارائه شده در آن، با لایسنس OEM می‌باشد. یعنی کافی است شما یکبار بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ ویندوز را نصب کنید و لایسنس را وارد نمایید. اینگونه برای همیشه لایسنس بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ شما باقی می‌ماند و حتی با تعویض ویندوز مجدد هم لایسنس شما از بین نخواهد رفت. این یکی ویژگی فوق‌العاده است!

سایت بیل گیتس آموزش گام به گام نصب ویندوز و استفاده از لایسنس را هم در اختیار تمامی کاربران قرار داده تا به راحتی بتوانند استفاده کنند. همچنین شما برای ارتباط با بخش پشتیبانی در سایت بیل گیتس می‌توانید از راه‌های مختلفی مانند ایمیل، تلفن شرکت و همچنین چت آنلاین سایت استفاده کنید.

راستی! شرکت‌ها و سازمان‌ها هم می‌توانند به صورت عمده ویندوز 10 را با قیمت مناسب‌تری از سایت بیل گیتس تهیه کنند.

نتیجه‌گیری کلی

همان‌طور که متوجه شدید، ویندوزهای کرک شده از جهت‌های مختلفی دارای محدودیت‌ها و مشکلاتی هستند که بهتر است تا جایی که امکان دارد از آن‌ها استفاده نکنید. از طرف دیگری خرید ویندوز اوریجینال کارایی و بازدهی سیستم شما را افزایش می‌دهد و با کیفیت بهتری می‌توانید کارهای خود را انجام دهید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : خرید ویندوز 10 اوریجینال ارزان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *