آموزشگاه تعمیرات موبایل

آموزشگاه تعمیرات موبایل

گوشی تلفن همراه یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین ابزار مورد استفاده در میان مردم می باشد.امروزه با همه گیری فضای مجازی و استفاده همه روزه از تلفن همراه، نیاز به این تکنولوژی روز دنیا بسیار پراهمیت شده است و در همین راستا بازار کسب و کار تلفن همراه نیز بسیار رونق گرفته است. خرید و فروش گوشی های نو ، تولید گوشی ها با امکانات و تجهیزات بهتر ، ورود غول های تولیدکننده تلفن همراه ، خرید و فروش گوشی های کارکرده ، لوازم جانبی موبایل مانند گلس ، هندزفری ، قاب و… لوازم تعمیراتی مانند تاچ ، ال سی دی ، باطری ، اسپیکر و…،لوازم تعمیرات موبایل مانند هیتر ، منبع تغذیه ، مولتی متر ، و… و از همه مهمتر و پردرآمدتر شغل تعمیرات موبایل می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر از دوره تعمیرات موبایل مهیا موبایل روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزشگاه تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرگوشی به دلیل افزایش قیمت تلفن همراه و وجود لوازم مصرفی مانند تاچ ال سی دی ، باطری و… در گوشی از استقبال بیش از حد در میان عموم مردم برخوردار است. رشته تعمیرات موبایل نیاز به هیچ گونه تحصیلات خاصی نداردو یک شخص برای یادگیری آموزش تعمیر گوشی میتواند بدون داشتن پیش زمینه و تجربه خاصی با گذراندن دوره تخصصی آموزش تعمیرات موبایل وارد بازارکارشده و شروع به درآمدزایی کند.

آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیا موبایل با برگزاری آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل، تمامی مطالب سخت افزار و نرم افزار گوشی موبایل را در یک دوره کاملا تخصصی به علاقه مندان آموزش می دهد.

این آموزش شامل آموزش سخت افزار موبایل ، آموزش نرم افزار موبایل ، برروی تمامی گوشی های اندروید و آی او اس ، مانند آیفون سامسونگ ، هوآوی و… می باشد تا کارآموزان بعد از گذراندن دوره تعمیر گوشی بتوانند تمامی تجربیات ، فنون ، علم روز و تخصصی تعمیرگوشی را فراگرفته و خیال راحت به کسب و کار و کسب درآمد بپردازد. آموزش تعمیرات موبایل مهیا موبایل به صورت تخصصی بر روی تمامی گوشی های تلفن همراه روز دنیا انجام می شود و تمامی مباحث تخصصی مانند کار روی برد آی سی ، شابلن ، پایه سازی ، آی سی چسبی ، نقشه خوانی تخصصی ، عیب یابی تمامی موارد خرابی گوشی و بخش نرم افزار در یک دوره تخصصی به صورت آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل، جامع و کامل آموزش داده می شود .

لازم به ذکر است تمامی آموزش ها به صورت تضمینی بوده تا زمانی که علاقه مندان به رشته تعمیرات موبایل تمامی مطالب را به صورت جامع و کامل فرا نگرفته باشند دوره برای آن ها ادامه خواهد داشت علاقه مندان می توانند با خیال راحت در آموزشگاه مهیا موبایل ثبت نام کرده آموزش تعمیرگوشی را بگذرانند و برای خود کسب و کار راه اندازی کنند.

بیشتر بخوانید:

مهیا موبایل بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

آموزشگاه تعمیرات موبایل

یکی از ویژگی های منحصر به فرد آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیا موبایل پشتیبانی بی نظیر این آموزشگاه می باشد. کارآموزان بعداز ثبت نام در آموزشگاه می توانند با خود گوشی تلفن همراه خراب که از دوست آشنا و اطرافیان خود گرفته اند را به آموزشگاه بیاورند و در حین دوره آموزش تعمیرات موبایل با نظارت و کمک اساتید عیب یابی کنند ، حال برای تعمیر نیاز به قطعه دارند ، به بازار مراجعه می کنند با قطعه فروشان آشنا می شوند ، قیمت قطعات را متوجه می شوند ، با ادبیات بازارآشنا می شوند و در حین دوره در کنار آموزش شروع به کسب تجربه نیز می کنند.

حال با خرید قطعه خراب اقدام به تعمیر گوشی می کنند و اجرت تعمیرات را خود کارآموزان دریافت می کنند این کار باعث می شود علاوه برکسب درآمد و اشتغال زایی در حین دوره ، کسب تجربه نیز بکنند تمامی این فعالیت ها به صورت کاملا رایگان در آموزشگاه مهیا موبایل صورت می پذیرد .

مهیا موبایل در آموزشگاه های خود فضایی را برای تعمیر گوشی برای کار آموزان خود فراهم کرده است که می توانند قبل از کلاس ، بعد از کلاس و حتی بعد از دوره تشریف بیاورند از فضا ، امکانات ، تجهیزات و کمک و نظارت اساتید استفاده کنند گوشی مشتری خود را تعمیر کنند و اجرت تعمیرات را نیز خود دریافت کنند. مهیا موبایل قدیمی ترین و بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل می باشد.

آموزش تعمیرات موبایل

مدرک بین المللی تعمیرات موبایل یکی از معتبرترین و کاربردی ترین مدارک حال حاضر در کشور می باشد که تمامی علاقه مندان به رشته تعمیرات موبایل برای دریافت وام اشتغال زایی ، جواز کسب و… باید آن را دریافت کنند. این مدارک بین المللی بوده و در بیش تر کشورهای جهان اعتبار دارد و شما جهت استفاده از این مدرک در کشورهای دیگر می توانید آن را ترجمه کرده و به کشور دلخواه ارائه دهید.

آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیا موبایل با مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای کشور تمامی مجوز های لازم جهت برگزاری آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای را دارا می باشد و کارآموزان بعد از گذراندن دوره به سازمان فنی حرفه ای جهت دریافت مدرک بین المللی تعمیرات موبایل معرفی می شوند تا بعد از شرکت در آزمون های سازمان فنی حرفه ای گواهینامه بین المللی تعمیرات موبایل دریافت کنند.

جهت دریافت گواهینامه بین المللی تعمیرات موبایل حتما باید مراحل قانونی سازمان  فنی حرفه ای طی شود. ابتدا علاقه مندان به رشته تعمیرات موبایل در دوره ثبت نام کرده و در کلاس تعمیرات موبایل شرکت می کنند بعد از اتمام دوره از طرف آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیا موبایل به سازمان فنی حرفه ای معرفی میشوند جهت انجام امور اداری و شرکت در آزمون های فنی حرفه ای ، کارآموز بعد از قبول شدن در آزمون های مربوط می تواند گواهینامه بین المللی تعمیرات موبایل خود را از سازمان  فنی حرفه ای دریافت کند که نشان دهنده گذراندن دوره آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای می باشد.

جهت مشاهده اشتغال زایی ، درآمدزایی و افتتاح مغازه کاراموزان ، رضایت کاراموزان ، نحوه و کیفیت آموزش حتما از پیج اینستاگرام آموزشگاه مهیا موبایل و سایت آموزشگاه دیدین نمایید.

WWW.MAHYAMOBILE.COM

WWW.INSTAGRAM.COM/MAHYA_MOBILE

همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۸۸۳۰۷۸۹۰ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آموزشگاه تعمیرات موبایل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *