بهترین راه برای خرید مستر کارت و ویزا کارت

مستر کارت

بهترین راه برای خرید مستر کارت : یکی از ویژگی هایی که مستر کارت برای کاربران دارا می باشد، این است که می توانند از تمامی سایت های خارجی نظیر آمازون خرید داشته باشند. کاربران ایرانی اساسا با کارت عابر بانک ایران تنها قادر به خرید از سایت های داخلی هستند و اگر قصد داشته باشند تا از سایت های خارجی خرید کنند باید این کار را به صورت غیر مستقیم و از طریق واسطه ها انجام دهند اما با تهیه ی مستر کارت می توانن به راحتی و بدون واسطه خریدهای خود را به انجام برسانند.

خرید مستر کارت و ویزا کارت

اساسا خرید مستر کارت و دارا بودن یکی از این کارت‌ ها در ایران می‌ تواند مسائل بسیار زیادی را از سر راه کاربران بردارد. مانطور که اشاره کردیم خرید از سایت‌ های خارجی نظیر Amazon، رزرو هتل در کشورهای اروپایی و آمریکایی و یا حتی حذف خطرات جابجایی پول نقد در سفرهای خارجی، شاید از مهم‌ ترین ویژگی‌ های یک مستر کارت و یا ویزا کارت پرداخت بین المللی باشد.

مستر کارت‌ ها اساسا به شما این امکان را می‌ دهند تا مانند یک شهروند بین المللی از تمامی دنیا خرید داشته باشید و بسیاری از کارهایی که تا به امروز نمی‌ توانستید در طول سفر به خارج از ایران انجام دهید را امتحان نمایید. هم اکنون قابلیت خرید مستر کارت در 2 نوع مستر کارت مجازی و مستر کارت تراول برای کاربران ایرانی  فراهم گردیده است. اساسا مستر کارت ها انواع مختلفی دارند که برخی از آن ها برای کاربران ایرانی فضای مجازی کارایی چندانی ندارد.

خرید ویزا کارت مجازی

خرید ویزا کارت مجازی ارزان : ویزا کارت مجازی اساسا یکی از انواع مختلف کارت های پیش پرداختی و غیر فیزیکی می باشد. اصلی ترین کارایی آن ها فراهم نمودن قابلیت پرداخت‌ های آنلاین بین المللی می باشد. ویزا کارت مجازی به نام اشخاص متفاضی صادر می گردد و نظیر کارت های بانکی داخل کشور دارای یک شماره کارت 16 رقمی، یک کد (CVV) به همراه یک تاریخ انقضا می باشد. کاربران با ورود تمامی این اطلاعات در هر سایت خارجی می توانید خریدهای اینترنتی از وب ‌سایت‌ های خارجی را به طور کاملا مستقل و بدون نیاز به واسطه انجام دهند و یا اینکه از خدمات این سایت ها بهره مند گردند.

ویزا کارت مجازی آنی

کمپانی Visa Card در وب سایت خود به این صورت خود را معرفی می نماید:

ما یک کمپانی فناوری پرداخت جهانی به منظور ترغیب بانک ها، دولت ها، کسب و کارها و مصرف کنندگان به استفاده از پول های دیجیتال هستیم.

شرکت ویزا کارت در سال 1956 میلادی در ایالت کالیفرنیای آمریکا آغاز به فعالیت نمود و در حال حاضر نیز در سراسر دنیا در زمینه ی مالی فعالیت می نماید.

خرید ویزا کارت فیزیکی

با خرید ویزا کارت فیزیکی می توانید یکی از اصلی ترین مسائل مسافران که حمل پول نقد و نداشتن راهی برای همراه بردن پول نقد به شکل کیف الکترونیکی می باشد را به راحتی برطرف نمایید و همچنین می توانید از تمامی دستگاه های ATM و POS در سراسر کشورهای دنیا، پول برداشت نمایید. افرادی که ویزا کارت فیزیکی دارند ، امکان خرید آنلاین از همه ی سایت های اینترنتی را هم دارند. در صورت لزوم به شارژ دوباره ی کارت، در هر ساعت از طول روز، می توانند کارت های خود را از طریق درگاه های شتاب بانک ملت در ایران در کمتر از نیم ساعت و در هر کجای دنیا مبلغ مورد نیاز خود را با استفاده از کارت های عضو شتاب شارژ کنند. کارمزد خرید از دستگاه های POS مستر کارت صفر درصد می باشد.

مستر کارت

  • اساسا مستر کارت فیزیکی به نام کاربران تنها در پنل شخصی امکان پذیر می باشد.
  • در هر ساعت از شبانه روز می توانید به اطلاعات حساب و صورتحساب ویزا کارت فیزیکی خود به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید.
  • ویزا کارت‌ های فیزیکی، دارای یک کنترل پنل آنی هستند؛ به این صورت که شما می ‌توانید در هر زمان با ورود به کنترل پنل ویزا کارت خود از موجودی و تراکنش‌ های صورت گرفته توسط کارتتان اطلاع پیدا کنید.
  • موجودی ویزا کارت های فیزیکی می‌ تواند از 0 تا 5000 دلار باشد.
  • هزینه صدور ویزا کارت های فیزیکی 150 دلار است که نرخ دلار آن 3.5 درصد بالاتر از نرخ دلار حواله ای وب سایت است.

صدور مستر کارت بانک پاسارگاد

بانك پاسارگاد این امکان را به کاربران می دهد که بر طبق بخشنامه های ارزی بانك مرکزی انواع نقل و انتقالات مالی مشتريان را از داخل ایران به کشورهای خارجی و حواله های وارده به نفع مشتريان را دريافت و در اختيار آنان قرار می دهد. شرایط مبادلات ارزی بین المللی از کلیه اشخاص حقیقی مانند شهروندان ایرانی و خارجی در شعبه های بانک های پاسارگاد و همچنین میزان فروش ارز سبب ارائه ی خدمات ارزی و دیگر مبادلات ارزی بین المللی به شرح زیر می باشد:

  • خرید و فروش های ارزی: ارزهای لازم برای خرید توسط بانک پاسارگاد شامل دلار آمریکا، یورو، پوند انگلیس، فرانک سوییس و درهم امارات و ین ژاپن می باشد.
  • خرید اسکناس نهایتا تا حداکثر 5000 دلار ایالات متحده و یا معادل آن به ارزهای مذکور مجاز است. خرید اسکناس بیش از میزان 5000 دلار تنها با موافقت مدیران بخش عملیات ارزی امکان پذیر می باشد.
  • اساسا خرید ارزهای انتقالی امکان وصول از طریق سیستم های بانکی بین المللی نظیر حواله های ارزی و موجودی حساب های اساسی ارزی بدون هیچ محدودیتی مجاز است.
  • خرید دیگر ارزهای جهانروا به شکل اسکناس با موافقت مدیران بخش عملیات ارزی امکان پذیر می باشد.

مستر کارت

خرید ویزا کارت مجازی 1 دلاری

به طورکلی ویزا کارت مجازی 1 دلاری ایالات متحده را می توان به منظور ثبت در بسیاری از وب سایت هایی که دارای درگاه های ویزا در ایالات متحده می باشند، استفاده کرد. تمامی این ویزا کارت ها آدرسی معتبر در آمریکا دارد و با استفاده از آن ها می توانید به راحتی حتی در سایت هایی که دارای AVS می باشند هم بدون کوچکترین نگرانی ویزا کارت را ثبت کنید. موارد غیر قابل ثبت شامل:

  • سایت هایی که اشتراک دوره ای نظیر سایت نتفلکس و … هستند.
  • سایت هایی که به منظور تایید ویزا کارت مبلغی بیش از 1 دلار را برداشت نموده و سپس به کارت باز می گردانند.
  • به این دلیل که ویزا کارت در اصل ته مانده ی ویزا کارت هایی با مبالغ بالاتر هستند، به هیچ عنوان ضمانتی به منظور ثبت در Pay Pal و یا سرویس های برابر وجود ندارد.

مستر کارت

دلیل گرانی این نوع ویزا کارت ها، بالا بودن هزینه ی صدور برای هر کارت هستند که توسط بانک صادر کننده دریافت می شود. تاریخ انقضای این کارت ها هم از زمان صدور 5 سال می باشد.

مقاله مرتبط : 

2.2/5 - (8 امتیاز)

نظرات در مورد : بهترین راه برای خرید مستر کارت و ویزا کارت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *