خرید تتر با کارمزد صفر از صرافی ایرانیکارت

خرید تتر با کارمزد صفر از صرافی ایرانیکارت

تتر یک ارز دیجیتال است اما جزو دسته استیبل کوین‌ها محسوب می‌شود. استیبل کوین‌ها مانند ارزهای فیات (ارز رایج کشورها) ثبات قیمتی دارند و مزایای ارزهای دیجیتال، مانند تراکنش‌های فرامرزی، افزایش حریم خصوصی و دسترسی به بخش مالی غیرمتمرکز را هم ارائه می‌دهند.

خداحافظی با دلار کاغذی

استیبل کوین‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که ارزش آن‌ها با ارزش مربوط به یک ارز فیات خاص یا موارد دیگر مرتبط است. استیبل کوین‌ها با استفاده از روش‌های مختلف به یک قیمت ثابت بر اساس پشتوانه خود می‌رسند.

این ارزهای پایدار در ابتدا در پاسخ به نوسانات بالای ارزهای دیجیتال ایجاد شدند و از آنجایی که استیبل کوین‌ها قیمت‌های ثابتی دارند، راحت‌ترین وسیله پرداخت برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند.

با این حال، از تتر برای ذخیره ارزش نیز استفاده می‌کنند. مخصوصا در کشور ایران که برای خرید دلار مواردی مانند پرداخت مالیات و… وجود دارد؛ با استفاده از تتر که به نوعی دلار دیجیتالی است، باعث توجه سرمایه گذاران شده و به این ترتیب افراد دیگر از دلار کاغذی و محدودیت‌های مربوط به آن دوری کرده و خرید تتر را ترجیح می‌دهند. در بخش بعد مزیت‌های خرید تتر نسبت به دلار را توضیح می‌دهیم.

مزیت های خرید تتر نسبت به دلار

دلار نقدی و تتر هر کدام مزایای خاص خود را دارند. در ادامه برترین مزایای خرید تتر نسبت به دلار نقدی را بررسی می‌کنیم.

نقل و انتقال آسان‌تر و سریع‌تر

شما برای خرید دلار نقدی باید حضورا به صرافی‌های سطح شهر مراجعه کنید و این موضوع مدت زمان پروسه خرید را طولانی می‌کند. در صورتی که شما برای اطلاع از قیمت و خرید تتر می‌توانید قیمت لحظه ای ارز دیجیتال را آنلاین مشاهده کرده و همه مراحل خرید و فروش آن را نیز را به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام دهید.

امکان پرداخت بین المللی با کمترین کارمزد

همانطور که می‌دانید امکان تراکنش بین المللی به دلیل تحریم‌ها در ایران وجود ندارد. با استفاده از تتر شما می‌توانید به عبارتی تحریم‌ها را دور بزنید. اگر شما بخواهید تراکنش بین المللی انجام دهید، استفاده از تتر هزینه کمتری برای شما خواهد داشت. همچنین این انتقال را می‌توانید در مدت زمان بسیار کمتری در حد چند دقیقه انجام دهید.

خرید تتر با کارمزد صفر از صرافی ایرانیکارت

 عدم داشتن خطرات نگهداری فیزیکی و جعل شدن

دلار نقدی برای نگهداری، با چالش‌های فراوانی رو به رو است. خطر سرقت همیشه در کمین نگهداری دلار نقدی است و از این نظر ریسک بالایی دارد. در مقابل تتر در کیف پول‌های دیجیتالی ذخیره می‌شود و خطرات دلار نقدی را ندارد. همچنین امکان جعل در اسکناس‌های دلار وجود دارد. در صورتی که ارزهای دیجیتال نمی‌توانند فیک باشند.

تراکنش‌های شفاف تتر

تتر بر بستر بلاک چین است و تراکنش‌های آن کاملا مشخص و غیر قابل تغییر است. بر خلاف ریال و دلار که در سیستم‌های بانکی هستند و بانک هر زمان در صورت نیاز می‌تواند تراکنش‌ها را بازیابی کند و بازگشت دهد. عدم وجود مالیات

خرید و نگهداری دلار در مقیاس بالا، شامل پرداخت مالیات خواهد شد. در صورتی که شما می‌توانید به میزان نامحدود در کیف پول دیجیتالی خود تتر ذخیره کنید و هیچ مالیاتی نیز پرداخت نکنید!

نکاتی که ایرانی برای خرید و نگهداری تتر باید بدانند!

خرید تتر برای ایرانیان چندین نکته مهم دارد که توجه به آن‌ها ضروری است.

۱) قیمت تتر بر اساس نوسانات دلار در ایران تعیین می‌شود و معمولا ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان از نرخ دلار در ایران قیمت بیشتری دارد.

۲) برای خرید تتر، داشتن کیف پول دیجیتالی ضروری است. چرا که تتر نیز یک ارز دیجیتال است و نگهداری ارزهای دیجیتال تنها در صرافی‌ها و کیف پول‌ها امکان‌پذیر است.

۳) برای خرید تتر با استفاده از برخی کارت‌ها مانند ویزا کارت نیز می‌توان از صرافی‌های خارجی مانند بایننس نیز استفاده کرد. با این حال خرید از صرافی‌های خارجی خطر بلوکه شدن سرمایه وجود دارد. بنابراین بهتر است از صرافی‌های ایرانی خریداری کنید.

خرید تتر بدون کارمزد معاملاتی در صرافی ایرانیکارت

مطمئن‌ترین و راحت‌ترین کار برای خرید تتر توسط ایرانیان، استفاده از صرافی‌های داخلی است. چرا که به راحتی با استفاده از کارت بانکی خود و ریال موجود در حساب خود، تتر و سایر ارزهای دیجیتال را می‌توانید خرید کنید.

در انتخاب پلتفرم معاملاتی برای خرید تتر نیز باید به نکاتی مانند اعتبار و امنیت صرافی، خدمات پشتیبانی، هزینه‌های تراکنش و… دقت کنید.

صرافی ایرانیکارت یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های داخلی ارز دیجیتال است که علاوه بر خرید و فروش تتر ۵۰۰ رمز ارز دیگر را نیز پشتیبانی می‌کند.

شما می‌توانید با ثبت نام در صرافی ایرانیکارت علاوه بر استفاده از امکانات و پشتیبانی، از کارمزد تراکنش صفر نیز بهره‌مند شوید و به این ترتیب در هزینه معاملات خود صرفه جویی کنید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : خرید تتر با کارمزد صفر از صرافی ایرانیکارت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *