گزارش رویت شدن خط افقی در گوشی آیفون 14 پرو و پرو مکس

گزارش رویت شدن خط افقی در گوشی آیفون 14 پرو و پرو مکس

امروز صبح بحث جدیدی در شبکه های اجتماعی مطرح شده است. بسیاری از کاربران آیفون از فلاش های افقی بر روی صفحه نمایش آیفون خود در هنگام بالا آمدن گزارش می دهند. به نظر می رسد این مشکل مربوط به کاربران آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس است. بخش بدتر این موضوع این است که به نظر می رسد کاربران نمی دانند چرا این اتفاق می افتد. همچنین کسی نمی داند چگونه این مشکل را برطرف کند.

ما موضوعی را در Reddit دیده‌ایم که در آن بسیاری از کاربران از همین موضوع شکایت دارند. بیشتر مشکلات گزارش شده مربوط به کاربران آیفون 14 است. ده ها نفر شکایت دارند که یک یا چند خط سبز و زرد را می بینند که در صفحه نمایش آیفون خود چشمک می زند. اگرچه این خطوط خطوط دائمی نیستند. آنها فقط هنگام بوت کردن آیفون خود این خطوط را می بینند. این خطوط برای چند ثانیه روی نمایشگر باقی می مانند قبل از اینکه دستگاه بوت شود ناپدید می شوند.

گزارش رویت شدن خط افقی در گوشی آیفون 14 پرو و پرو مکس

برخی از کاربران قبلاً این مشکل را به تیم پشتیبانی اپل گزارش داده اند. به گفته آنها، تیم پشتیبانی اپل این موضوع را تایید کرده است. آنها با این حال به کاربران اطمینان دادند که خطوط افقی در آیفون آنها هیچ ربطی به سخت افزار ندارد. پشتیبانی اپل می گوید این مشکل یک مشکل نرم افزاری است. در واقع، آنها شناسایی کرده اند که این یک باگ در iOS 16 است.

برخی از کاربران نیز تایید کرده اند که اولین بار با ارتقا به iOS 16.2 این مشکل را مشاهده کرده اند. در Reddit، انجمن‌های پشتیبانی اپل و سایر انجمن‌های مرتبط با اپل، برخی از کاربران نیز تأیید کرده‌اند که این مشکل حتی زودتر از این هم رخ داده است. به گفته آنها، خطوط افقی پس از ارتقاء به iOS 16 ظاهر شدند. حال باید منتظر ماند تا اپل علت این مسئله را اعلام کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل بر بازار ساعت‌های هوشمند ژاپن تسلط پیدا کرد

نظرات در مورد : گزارش رویت شدن خط افقی در گوشی آیفون 14 پرو و پرو مکس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *