خارج کردن فایل ها از حالت Zip بدون نیاز به دانلود

Zip

بسیاری از فایل ها به صورت Zip بوده و هنگام دانلود ابتدا به صورت فایل Zip دانلود شده، سپس باید وارد آن فایل شده و محتوای مورد نظر را از فایل Zip خارج کنیم. حال با استفاده از ZIP Extractor دیگر نیازی به دانلود فایل‌ های زیپ نبوده و می توانید به صورت مستقیم به فایل اصلی دسترسی داشته باشید.

فایل زیپ یکی از فرمت های جا افتاده و قدیمی در دنیای اینترنت بوده و در مقایسه با سایر فایل ها از جنبه پی دی اف پر طرفدار تر می باشد. ZZip و Win Zip از جمله برنامه هایی هستند که امکان استفاده از فایل زیپ را در صفحه مانیتور فراهم می کند. اما تصور کنید در گوگل درایو به فایل زیپ برخورد کنیم , چگونه باید آن را باز کرده و از آن استفاده کنیم؟

اگر تعدادی عکس و اسناد مهم در قالب فایل زیپ برای شما ایمیل شده باشد , در حالت عادی اول مجبور به دانلود فایل زیپ بوده سپس آن را باز کرده و محتویات آن را روی دکستاپ یا بخش های دیگر کامپیوتر خود سیو کنید. اما اگر این فایل ها در گوگل درایو باشد با استفاده از افزونه Zip Extractor قادر خواهید بود با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتری فایل ها را دانلود کنید.

افزونه Zip Extractor , برای مرورگر پر طرفدار کروم کاربرد داشته و با استفاده از آن می توانید فایل های زیپ را در گوگل درایو به آسانی دانلود کنید. توجه داشته باشید این افزونه برای افرادی که با گوگل درایو و فایل‌ های زیپ موجود در آن سر و کار دارند بسیار مفید بوده و از هدر رفتن وقت افراد به هنگام انتظار برای دانلود فایل ها جلوگیری می کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

3/5 - (2 امتیاز)

بیشتر بخوانید  نحوه Zip و Unzip کردن فایل ها در کروم بوک

نظرات در مورد : خارج کردن فایل ها از حالت Zip بدون نیاز به دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *