حفر تونل از دفتر شخصی تا فرودگاه توسط ایلان ماسک!!

به نظر می‌رسد که ایلان ماسک باز هم ایده‌‌های عجیبی در سر دارد و این بار به دنبال حفر تونلی از دفتر کارش به فرودگاهی در لس‌آنجلس می‌باشد.

موسس اسپیس ایکس و تسلا، که با پروژه‌های زرق و برق‌دار شناخته می‌شود، و قول سفرهای فضایی بشر را داده است، حال هم به فکر حفر تونلی از دفتر خود به نقطه‌ای در نزدیکی فرودگاه لس‌انجلس به نام LAX می‌باشد. ماسک می‌گوید که این تونل از میز من در اسپیس ایکس شروع می‌شود. با توجه به حس شوخ طبعی ایلان ماسک، و با این که این ایده و حرف‌های وی تنها یک شوخی به نظر می‌رسد، ولی وقتی که از او پرسیده شده که آیا در این مورد جدی است، وی حرف‌هایش را تائید کرده است.

او در توئیت خود گفته که در عرض یک ماه یا بیشتر این کار را آغاز خواهد کرد، و در پاسخ به این سوال که آیا جدا جدی است، گفته که بلی!!

اما جدای از شوخی‌های ایلان ماسک، وقتی که صحبت از کار باشد، او در کارهای خود بسیار جدی می‌باشد. او یک میلیاردر با اشتیاق فراوان برای سرعت بالا می‌باشد. و با توجه به شرایط ترافیکی کالیفرنیا، هیچ چیزی از وی بعید نیست.

جنبه‌های مهندسی این کار بسیار دشوار و پیچیدهبوده و همچنین نیازمند مجوزهای زیادی هم می‌باشد. و به همین خاطر بایستی منظر بمانیم و ببینیم که آیا ایلان ماسک واقعا این کار را انجام خوهد داد یا خیر. البته مسیری که ماسک از آن حرف می‌زند، طولانی بوده و به طور پیاده از دفتر کارش در اسپیس ایکس تا LAX حدود دو ساعت طول می‌کشد. پس او باید به فکر یک وسیله نقلیه مناسب برای تونل خود هم باشد.

شاید ماسک با گفتن این حرف‌ها و ایده‌ها، مثل ایده هایپرلوپ، به دنبال این است که بگوید وضعیتی ترافیکی و سیستم حمل و نقل کالیفرنیا مناسب نبوده و بایستی تغییرات اساسی در آن ایجاد شود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ایلان ماسک: خودروی تمام خودران جدید تسلا باعث تعجب همگان خواهد شد!

نظرات در مورد : حفر تونل از دفتر شخصی تا فرودگاه توسط ایلان ماسک!!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *