حاشیه نمایشگر سری نوا 11 بسیار باریک خواهد بود

حاشیه نمایشگر سری نوا 11 بسیار باریک خواهد بود

غول فناوری چینی هوآوی قرار است در 17 آوریل 2023 جدیدترین محصول جدید سری نوا خود هواوی نوا 11 را معرفی کند. قسمت جلو نوا 11 ساده در یک تصویر زنده قبل از رونمایی رسمی آن فاش شد. این مدل دارای حاشیه نمایشگر بسیار کم بوده و باید انتظار طراحی جذاب و باریکی داشته باشیم.

هواوی نوا 11 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز است که آن را بزرگتر از صفحه نمایش 6.1 اینچی آیفون 14 می کند. علاوه بر این، Nova 11 با ضخامت تنها 6.88 میلی متر، نازک تر از محصول آیفون اپل است.

انتظار می‌رود این گوشی به لطف ظرفیت باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی، یک باتری پشتیبان قدرتمند ارائه دهد و با یک شارژر 66 واتی به سرعت شارژ شود. سیستم دوربین هواوی نوا 11 نیز یکی از ویژگی های برجسته این گوشی خواهد بود، با یک سیستم دوربین سه گانه عقب که شامل 50 مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی می شود. این دستگاه دارای گزینه های ذخیره سازی 128/256/512 گیگابایتی خواهد بود و از سیستم عامل هوآوی هارمونی او اس کار بهره می برد.

از نظر طراحی، Nova 11 در چهار گزینه رنگی عرضه خواهد شد که همگی با روکش مات طراحی شده اند تا ظاهری عالی در یک گوشی هوشمند میان رده ارائه دهند.

حاشیه نمایشگر سری نوا 11 بسیار باریک خواهد بود

Nova 11 در کنار Nova 11 Pro و Nova 11 Ultra عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود این سه گوشی هوشمند رقابت سختی را برای همتایان خود از سایر برندها ایجاد کنند. هوآوی نوا 11 با مشخصات چشمگیر، طراحی زیبا و قیمت مقرون به صرفه خود، انتخابی محبوب در میان مصرف کنندگان در بخش گوشی های هوشمند میان رده است.

در اخباری مرتبط شرکت هوآوی در نظر دارد بزودی گوشی نوا 11 را به عنوان یک میان رده نسل جدید معرفی کند. تاکنون شایعات بسیاری درباره این محصول آینده هوآوی منتشر شده و اکنون نوبت به تصویر آن رسید. طبق تصویری که در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده، نوا 11 سبک طراحی سری پی 60 را دنبال می کند. یک ماژول دوربین بیضی شکل که سه حسگر دوربین در آن به صورت عمودی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ هوآوی MateBook 16s راهی بازار شد

نمایشگر حاشیه کمی داشته و حفره دوربین سلفی نیز وسط صفحه نمایش جا خوش کرده است. لوگو نوا هم در عقب قابل مشاهده بوده و گویی هوآوی سعی کرده دنباله رو طراحی پی 60 باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : حاشیه نمایشگر سری نوا 11 بسیار باریک خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *