اطلاعاتی از نسخه اروپایی شیائومی 13 اولترا

اطلاعاتی از نسخه اروپایی شیائومی 13 اولترا

طرفداران شیائومی در سراسر جهان مشتاقانه منتظر ورود شیائومی 13 اولترا به مناطق خود هستند. این دستگاه در ماه آوریل در چین عرضه شد و هنوز نتوانسته از بازار داخلی خود خارج شود. یک گزارش جدید نشان می دهد که این ممکن است به زودی اتفاق بیافتد، زیرا قیمت دستگاه در اروپا فاش شد.

طبق گزارش Dealabs، شیائومی 13 اولترا با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی در بازار فرانسه عرضه خواهد شد. این مدل 1499 یورو قیمت دارد که انتظار می رود در تمام مناطق اروپا یکسان باشد. این برند دستگاه را در گزینه های رنگ مشکی و سبز معرفی خواهد کرد، به این معنی که رنگ های فانتزی نسخه محدود در اروپا عرضه نمی شوند. با این حال، مشتریان علاقه مند همچنان می توانند از طریق Giztop این مدل های رنگارنگ را دریافت کنند.

در حالی که این برند هنوز تاریخ رسمی عرضه را تایید نکرده ، ما پیش بینی می کنیم که در آینده نزدیک در مورد شیائومی 13 اولترا اعلام شود.

مشخصات شیائومی 13 اولترا

Xiaomi 13 Ultra به عنوان یک گوشی هوشمند پرچمدار قابل توجه بوده که دارای صفحه نمایش خیره کننده 6.73 اینچی QHD+ AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز است. این نمایشگر وضوح 1440p و حداکثر روشنایی 2600 نیت، کیفیت بصری فوق العاده ای را ارائه می دهد و یکی از درخشان ترین نمایشگرهای موجود را دارد.

قدرت دستگاه را پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 تامین می کند که با 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 1 ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 همراه است. Xiaomi 13 Ultra دارای یک سیستم دوربین منحصر به فرد است بوده که شامل لنز Leica Vario-Summicron شده و دارای سنسور دوربین اصلی 1 اینچی 50 مگاپیکسلی سونی IMX989 است که از دیافراگم متغیر از f/1.9 تا پشتیبانی می کند.  علاوه بر این، دستگاه دارای یک سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 f/1.8 فوق عریض با میدان دید 122 درجه، به همراه یک جفت لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 است. برای سلفی و تماس های ویدیویی، این گوشی دوربین 32 مگاپیکسلی دارد.

شیائومی 13 اولترا با سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 سفارشی شیائومی، دارای باتری قوی 5000 میلی آمپر ساعتی است. قابل ذکر بوده که از شارژ سریع 90 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند و گزینه های شارژ راحت و کارآمد را ارائه می دهد. در اخباری مرتبط شیائومی جدیدترین محصول خود را با نام Mijia Refrigerator Italian Style 400L به مجموعه لوازم خانگی خود افزود. این یخچال سه درب شیک و زیبا، بدنه سفید خالص را با حاشیه های بسیار باریک ترکیب می کند و زیبایی مدرنی را ایجاد کرده که به طور یکپارچه با هر دکوراسیون خانه ادغام می شود. Mijia Refrigerator Italian Style 400L با قیمت فقط 3499 یوان (499 دلار) به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید  شیائومی 13 اولترا در تست دگزومارک امتیاز خوبی کسب نکرد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اطلاعاتی از نسخه اروپایی شیائومی 13 اولترا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *