گوشی گوگل PIXEL 7A از حافظه رم سامسونگ بهره می گیرد

گوشی گوگل PIXEL 7A از حافظه رم سامسونگ بهره می گیرد

گوگل در حال کار بر روی یک تلفن همراه میان رده است که باید بسیار مناسب باشد. این دستگاه، گوگل Pixel 7a چندین بار لو رفته است. افشای اخیر این دستگاه توسط یک وبلاگ نویس فناوری ویتنامی، یک ویدیو و عکس های عملی از Pixel 7a در فیس بوک را نشان می دهد. با این حال، در حال حاضر، دستگاه از راه دور توسط گوگل مسدود شده است. با این وجود، برخی اطلاعات اضافی درباره دستگاه در رابط Fastboot در دسترس است. Fastboot نشان می دهد که این دستگاه تا 8 گیگابایت رم LPDDR5 سامسونگ و 128 گیگابایت حافظه Micron را پشتیبانی می کند.

او در توییتی نوشت: «گوگل پیکسل 7a را به خاطر دارید؟ آن مرد چند دقیقه پیش به من پیام داد که تلفن توسط گوگل از راه دور قفل شده است. اما حداقل یک جزئیات دیگر را می دانیم: 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت.

با توجه به ویدئوها و تصاویر قبلی این دستگاه، طراحی گوگل پیکسل 7a شباهت زیادی به سری پیکسل 7 دارد. جلوی دستگاه تفاوت چندانی با Pixel 6a ندارد و قسمت پشتی بدنه شبیه Pixel 7 است. این دستگاه با «طراحی نوار» نمادین Google ارائه می‌شود.

Google Pixel 7a دارای حاشیه باریک و چانه کمی پهن تر در جلو است. این گوشی هوشمند همچنین دارای صفحه نمایش پانچ سوراخ خواهد بود و سوراخ پانچ در مرکز صفحه نمایش قرار خواهد گرفت. دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست گوشی قرار دارند. علاوه بر این، درگاه سیم کارت نیز در سمت چپ گوشی قرار دارد.

از پشت گوشی هوشمند، گوگل پیکسل 7a در رنگ های خاکستری تیره و سفید در دسترس خواهد بود. لوگوی گوگل در وسط پنل پشتی گوشی قرار دارد در حالی که دو سنسور در یک ناحیه بیضی شکل قرار گرفته اند. علاوه بر این، فلاش کمی دورتر است. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار موثق باقی ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تحریم های اعمال شده از سمت گوگل برای هواوی چه دردسر هایی را ایجاد خواهد کرد.

نظرات در مورد : گوشی گوگل PIXEL 7A از حافظه رم سامسونگ بهره می گیرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *