مشخصات و قیمت جک اس 7

جک اس 7

مشخصات و قیمت جک اس 7 : این روزها اگر نگاهی به خیابان های ایران بیندازید خواهید دید که تعداد بسیار زیادی از خودروهای چینی قابل مشاهده می باشند و بسیاری از افراد به دلیل قیمت مناسب و امکانات رفاهی بالای این خودرو ها ترجیح می دهند که خودروهای چینی را خریداری نمایند تا اینکه اقدام به خرید خودرو های ایرانی نمایند. کمپانی چینی جک را می توان یکی از موفق ترین کمپانی های چینی در ایران دانست چرا که در همین مدت کوتاهی که در بازار ایران شروع به فعالیت نموده است توانسه فروش بسیار خوبی را به ثبت برساند. مدل های مختلفی از این کمپانی خودروسازی در بازار ایران عرضه شده است ولی به تازگی این کمپانی از جک اس 7، یک خودروی جذاب شاسی بلند رونمایی کرد که هم اکنون نیز در بازار ایران وجود دارد. در ادامه قصد داریم کمی در خصوص جک اس 7 با شما صحبت کنیم.

مشخصات فنی جک اس 7

مشخصات و قیمت جک اس 7 : جک اس 7 این کمپانی از دو پیشرانه ی متفاوت بهره می برد که یک پیشرانه دارای حجم موتور 1500 سی سی توربوشارژر با حداکثر توان 174 اسب بخار و گشتاور 251 نیوتون متر می باشد و پیشرانه ی دیگر با حجم موتور 2000 سی سی توربو شارژر با حداکثر توان 190 اسب بخار و گشتاور تولیدی 300 نیوتون متر می باشد. اگر کمی به اعداد اعلام شده در خصوص پیشرانه ی این خودرو توجه کنید، خواهید دید که توان تولیدی این خودرو به نسبت شاسی مناسب می باشد و هر دو نوع موتور دارای توربو شارژر بوده و گشتاور بسیار بالایی را تولید می نماید.

جک اس 7

طراحی جک اس 7

این خودرو دارای طول 4800 و فاصله ی محوری 2750 میلیمتری است که به عنوان یک شاسی بلند با جثه ای بزرگ به حساب می آید. اگر از رو به رو به خودرو نگاهی بیندازید خواهید دید که خطوط کرومی شکل در کنار چراغ های ال ای دی نمای بسیار هماهنگی را برای این خودرو فراهم نموده اند. از بغل شاهد شکستگی ها و خطوط تند و تیزی هستیم که رینگ های آلومینیومی دو رنگ در این نما از خودرو به جذابیت آن می افزاید اما یکی از بخش هایی که بسیار نشان دهنده ی ضعف این کمپانی می باشد، نمای عقب جک اس 7 است! چرا که وقتی از عقب به این خودرو نگاه می کنیم شاهد کپی برداری از محصولات لکسوس هستیم که گویا این کمپانی چینی به منظور جذاب تر جلوه دادن این خودرو تصمیم گرفته است که از این کمپانی کپی برداری نماید.

جک اس 7

از لحاظ طراحی داخلی اگر نگاهی به جک اس 7 بیندازیم خواهیم دید که این فضای بسیار لوکس و بزرگی را برای سرنشینان فراهم نموده است و کلید های کنسول مرکزی اس 7 دارای یک طراحی صفحه کلیدی می باشد که به صورت آرگونومی وابسته است. بر روی داشبورد این خودرو شاهد حضور شش دریچه ی هوا می باشیم که جنس خود داشبورد ترکیبی از پلاستیک سخت و نرم می باشد و به منظور زیبابی بیشتر از پوشش چرم و نوارهای کرومی در آن استفاده شده است.

جک اس 7

قیمت جک اس 7

اساسا خودروهای چینی در ایران با قیمت های مناسبی به فروش می رسند و بسیاری از افراد در مقایسه ی قیمتی میان خودروهای داخلی و چینی ترجیح می دهند که خودروهای چینی را انتخاب نمایند و در این میان خودروهای جک فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده اند. هم اکنون کمپانی کرمان موتور که عرضه کننده ی خودروهای این کمپانی چینی می باشد، اعلام کرده است که قیمت این خودرو چیزی در حدود 120 الی 140 میلیون تومان می باشد.

جک اس 7

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

4.1/5 - (14 امتیاز)

نظرات در مورد : مشخصات و قیمت جک اس 7

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *