جنجال در تلگرام بر سر یک شایعه!

جنجال در تلگرام

جنجال در تلگرام : دوسال پیش در شبکه های مجازی خبری مبنی بر ورود سکه های ده هزار تومانی در بازار منتشر شد و چند مدت بعد نیز به طور رسمی توسط خود بانک مرکزی رد شد و رئیس بانک مرکزی اعلام کرد که خبر ضرب سکه ی ده هزارتومانی کذب می باشد. با این حال پس از گذشت دوسال دوباره چنین شایعه ای در فضای مجازی منتشر شده است و در محافل عمومی درمیان خانواده ها مطرح می گردد.

این بار بانک مرکزی به طور رسمی در این خصوص گفت که هیچگونه سکه ی ده هزار تومانی توسط بانک مرکزی ضرب نگردیده است و در صورت وجود چنین سکه های کاملا تقلبی می باشند و باید از دریافت آن خودداری نمایید. گویا در این شایعات اعلام شده است که تصویر پشت این سکه ها بارگاه شاهچراغ می باشد و به همین دلیل نیز می باشد که شاید بسیاری از افراد به دلیل انتشار جزئیاتی از این سکه ها، چنین شایعه ای را قبول کرده اند.

دبیر کل بانک مرکزی نیز در این خصوص گفت: درصورتی که سکه یا اسکناس جدیدی توسط بانک مرکزی ضرب و یا چاپ شود، به طور رسمی توسط خبرگزاری وابسته به خود بانک مرکزی اعلام و رونمایی خواهد شد و همچنین اکنون بان مرکزی قصد ضرب سکه ای با مبلغ بالاتر را نداشته و هم اکنون بیشترین قطع سکه ی رایج، سکه ی پنج هزار تومانی می باشد.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جنجال در تلگرام بر سر یک شایعه!

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *