تیک تاک به دنبال سرویس استریم موسیقی است

تیک تاک به دنبال سرویس استریم موسیقی است

TikTok خود را به عنوان یکی از برترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ثابت کرده است که این روزها بسیاری به آن هجوم آورده‌اند. اکنون به نظر می رسد که این شرکت می تواند در حال برنامه ریزی برای استفاده از میلیون ها کاربری که تاکنون جذب کرده و آنها را متقاعد ساخته تا برای یک سرویس جدید ثبت نام کنند، آن هم از نوع موسیقی.

این بر اساس گزارشی از Business Insider است که در آن آنها متوجه شدند که ByteDance، شرکت مادر TikTok، برای یک درخواست علامت تجاری در ایالات متحده برای “TikTok Music” ثبت نام کرده است. در حالی که این علامت تجاری می تواند برای هر چیزی باشد، تا حد زیادی حدس زده می شود که ممکن است برای یک سرویس استریم موسیقی استفاده شود.

به نوعی هوشمندانه بوده که تیک تاک در حال حرکت به سمت حوزه های دیگر است. با توجه به اینکه TikTok در حال حاضر یکی از محبوب ترین پلتفرم‌های رسانه اجتماعی با میلیون‌ها کاربر محسوب می شود، ممکن بوده  برای این شرکت سخت نباشد که کاربران خود را وادار به ثبت نام برای یک سرویس جدید کند. تا به امروز، TikTok بیش از 3 میلیارد دانلود در سراسر جهان داشته است که آن را به تنها برنامه غیر فیسبوکی تبدیل کرده که این کار را انجام داد.

با قدرت و گستردگی آن، برای متقاعد کردن هنرمندان و شرکت‌های ضبط موسیقی به روی پلتفرم آن نیز کار سختی نخواهد داشت، به خصوص که بسیاری از نوازندگان و هنرمندان در حال حاضر از TikTok استفاده می‌کنند. اگر چنین باشد، تصور می‌کنیم که این می‌تواند رقابتی جدی برای شرکت‌هایی مانند Spotify و Apple Music باشد که دو مورد از بزرگترین سرویس‌های استریم موسیقی در حال حاضر هستند.

TikTok هنوز به طور رسمی این خبر را تایید نکرده و در صورت تایید قطعات از همان ابتدا میلیون ها کاربر جذب سرویس خواهند شد.

مبنع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آموزش حذف اکانت تیک تاک (TikTok)

نظرات در مورد : تیک تاک به دنبال سرویس استریم موسیقی است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *