تیزر اینوتکس ۲۰۲۳ رونمایی شد

اینوتکس 2023

همزمان با آغاز ثبت‌نام دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی و نوآوری INOTEX 2023، از تیزر اینوتکس ۲۰۲۳ نیز رونمایی شد.

یکی از اصلی‌ترین اهداف در پارک فناوری پردیس، حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استارتاپ‌ها و توسعه فناوری‌های نوین است. به این منظور رویداد اینوتکس (INOTEX) هرساله برگزار می‌شود که با هدف معرفی و نمایش فناوری‌های روز به صنایع بزرگ و متوسط، ارتباط بین تولیدکنندگان محصولات فناورانه و مشتریان آنها را برقرار و سرمایه‌گذاران را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های فناورانه یا استارتاپ ها آشنا می‌کند.

این رویداد به عنوان یک فرصت مناسب برای شناسایی و ارتباط با استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا، تبدیل به یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های تبادل تجربه، ایده و فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری و نوآوری شده است.

اینوتکس با ۳ هدف “توسعه همکاری‌ها و ارتقای مشارکت بازیگران کلیدی زیست‌بوم فناوری و نوآوری” و “جذب سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران” و “تولید محتوای ناب آموزشی در حوزه علم و فناوری” برگزار می‌شود. در دوره دوازدهم این رویداد فضا برای مشارکت بیش از ۴۵۰ شرکت دانش‌بنیان و نوپا فراهم است و در بخش نمایشگاهی آن همه فعالان این زیست‌بوم اعم از شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های نوپا، شتاب‌دهنده‌ها، مراکز رشد، پارک‌های فناوری، منتورها، دانشگاه‌ها، سرمایه‌گذاران، بروکرها، رسانه‌ها و … نیز حضور دارند.

تیزر اینوتکس ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲

برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر میتوانید به نشانی: www.inotex.com مراجعه فرمایید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تیزر اینوتکس ۲۰۲۳ رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *