تک نت  ارائه دهنده خط تلفن اینترنتی  در ایران است؟

خط تلفن اینترنتی در ایران است؟

در دنیای  امروز هر کسب و کاری نیازمند به همسو شدن با تکنولوژی ها و تغییرات جدید است. در گذشته  تمامی ارتباط های صوتی از طریق  تلفن ثابت مخابرات انجام میشد که محدودیت های زیادی را مانند( عدم امکان تماس همزمان، عدم امکان جا به جایی و.. )  در پی داشت. با گذشت مرور زمان  تلفن سانترال  جایگزین مناسبی برای  تلفن مخابرات  شد. اگرچه  هنوز هم بسیاری از سازمان های از این نوع سیستم تلفنی آنالوگی استفاده میکننند، اما همیشه  دنبال بهترین جایگزین هستیم! خط تلفن اینترنتی آخرین نسل از سیستم های تلفنی انتقال دهنده صدا بر بستر اینترنت است  که توانسته است  ایده آل ترین سیستم تلفنی سازمان ها تا به امروز باشد. مزایای خط تلفن اینترنتی ، سازمان ها و حتی کسب وکارهای کوچک را بر آن وا داشته است  که هر چه زودتر از سیستم تلفنی ویپ بهره مند شوند. اما  در نظر داشته باشید  که قبل از خرید خطوط تلفن اینترنتی بهترین ارائه دهنده را انتخاب کنید! زیرا نوع سرویس دهی  ارائه دهنده مطمنا روی کیفیت عملکرد  تاثیر چندانی خواهد داشت.

خط تلفن اینترنتی چیست؟

قبل از هر چیز اصلا خط تلفن اینترنتی چیست؟ برای این که برقراری ارتباطات در کسب و کارهای امروزی آسان‌تر شود، خط تلفن اینترنتی روی کار آمده است‌. خطوط تلفنی که در بستر اینترنت فعال هستند، نیازی به تلفن ثابت ندارند. برای استفاده از این خطوط لازم است که از تلفن‌های اینترنتی بهره برد. بنابراین سازمان‌ها بدون هر گونه دغدغه‌ای می‌توانند به برقراری تماس بپردازند. با استفاده از این تلفن‌ها دیگر نیازی به سیم کشی‌های مسی یا تجهیزات تلفن‌های آنالوگ ندارید. تنها کافی است که بسترهای اینترنتی را در سازمان فراهم کنید تا استفاده از این خطوط برایتان میسر شود. لازم به ذکر است که تلفن اینترنتی یک خط ثابت تلفنی مبتنی بر اینترنت است که با نام ویپ شناخته شده است و برای استفاده از این فناوری لازم است که بهترین ارائه دهندگان خدمات ویپ را شناسایی کنید.

انواع ارائه دهندگان خط تلفن اینترنتی

اگر کسب و کار کوچکی دارید و یا اگر بیزینس بزرگی را راه اندازی کرده‌اید، لازم است که از خط تلفن اینترنتی بهره مند شوید. البته نمی‌توان به هر خدمات دهنده‌ای در این زمینه اعتماد کرد. ارائه دهندگانی  مانند تک نت،  آسیا تک ، شاتل  و.. که خدمات ویپ را به کاربران خود ارائه می‌کنند. برای انتخاب شرکت‌های خدماتی ویپ لازم است که تعرفه‌ها را مقایسه کنید و کیفیت خدمات را بسنجید. تک نت به عنوان یکی از برترین شرکت‌های ارائه دهنده خطوط تلفن اینترنتی فعالیت می‌کند و همواره بر آن است که کیفیت خدمات خود را ارتقا دهد. بدین منظور از پیشرفته‌ترین تجهیزات تلفنی بهره می‌گیرد و ‌کادری مجرب را برای نصب و فعال سازی این تلفن‌ها می‌فرستد.

 خط تلفن اینترنتی  در ایران است؟

 رندترین سرشماره

لازم به ذکر است که سرشماره خط تلفن اینترنتی از اهمیت فوق العاده‌ای برای گسترش دادن ارتباطات برخوردار شده است. بدیهی است که اگر این سرشماره رند باشد، تماس با سازمان‌های مختلف آسان‌تر خواهد شد. همچنین سرعت در برقراری تماس بیشتر می‌شود و از همه مهم‌تر این که شماره یک سازمان در ذهن مشتری حک می‌شود. به همین دلیل سازمان‌های مختلف در رقابت با یکدیگر به دنبال اخذ سرشماره‌های رند هستند.

خدمات دهندگان مختلفی که امروزه در زمینه ارائه سرویس ویپ فعالیت دارند، سرشماره‌هایی مختلف را ارائه می‌کنند. در  میان رقبا تک نت رندترین سرشماره (9155) را از آن خود کرده است.

قیمت خط تلفن اینترنتی

قیمت خط تلفن اینترنتی می‌تواند از عوامل مختلف تاثیر بپذیرد. هزینه‌هایی که باید برای خرید تجهیزات بپردازید و هزینه‌هایی که برای دریافت خدمات ماهیانه مورد نیاز هستند، از سازمانی به سازمان دیگر متفاوت است. به همین دلیل نمی‌توان یک هزینه خاص را برای دریافت این خدمات مشخص کرد. باید گفت که تک نت به فکر جیب مشتریان خود هم هست! یعنی مقرون به صرفه‌ترین بسته‌های اینترنت ویپ را در میان سایرین در اختیار شما می‌گذارد. تک نت چهار نوع بسته الماسی، برنزی، طلایی و نقره‌ای را با تعرفه‌های مختلف برای شما در نظر گرفته است. به طور کلی این بسته‌ها از هزینه‌های مطلوبی برخوردار شده‌اند. هر کسب و کاری با توجه به میزان کاربردی که از تلفن دارد، می‌تواند یکی از این بسته‌ها را خریداری کند‌.

تعداد خط، کانال و داخلی

یکی از قابلیت ها منحصر به فرد خطوط تلفن اینترنتی امکان اختصاص تعداد خط، داخلی و کانال متناسب به نیاز سازمان هر مشتری است. تلفن‌های اینترنتی ویپ تک نت بر خلاف تلفن‌های ثابت قدیمی که تنها یک خط تلفن را برای یک تلفن مورد استفاده قرار می‌دادند، یک خط را به چندین تلفن پیوند می‌دهند. یعنی می‌توان با یک خط تلفن ارتباطات داخلی و خارجی را بین چندین تلفن برقرار کرد. البته تعداد کانال و تعداد داخلی در این میان از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.  شرکت تک نت  با توجه به نیاز شما   بهترین  پکیج  را دراختیار شما قرار میدهد.

 مهاجرت از سیسم سانترال آنلوگی به سیستم دیجیتالی ویپ

یکی از چالش های مهم سازمان های بزرگی که  ارتباط صوتی  خود را بر بستر سانترال پیاده سازی کرده اند، پیچیده شدن شرایط  برای تغییر ارتباط  آنالوگی به ارتباط دیجیتالی (ویپ ) است.  چرا که  مهاجرت ارتباط صوتی سازمانی بر روی خط تلفن اینترتنی موجب مشکلاتی مانند تغییر شماره تماس، هزیه های گزاف تغییر از سیستم سانترال به سیستم ویپ و  زمان بر بودن آن شود. تک نت به عنوانی یکی از بزرگترین ارائه دهندگان سیستم ویپ  در ایران توانسته است با ارائه راه حل مناسب  در بسیاری از سازمان های بزرگ مانند سازمان وزارت بهداشت، جهاد کشاورزی و انتقال خون این مشکلات را از سر راه بر دارد.  بطور خلاصه   شرکت ارائه  دهنده اینترنت فوق پرسرعت تک نت طی یک برنامه ریزی زمانی برای مثال 6 ماهه مهاجرت سیستم را  انجام خواهد داد. از این طریق سازمان ها قادر  به  تغییر سیستم های انالوگی خود به سیستم دیجیتالی مانند سیستم تلفنی ایزابل   به  مرور زمان میشوند.

مرکز تماس هوشمند

مرکز تماس همان گونه که از نامش پیدا است، به واحدی گفته می‌شود که بخش اعظمی از تماس‌های ورودی و تماس‌های خروجی یک کسب و کار در آن تمرکز یافته‌اند. مراکز تماس سه دسته مختلف دارند. مراکز تماس ورودی، مراکز تماس خروجی و مراکز تماس ترکیبی. در این مراکز نیرویی وظیفه نظارت بر عملکرد تماس‌ها را دارد. با انتخاب مرکز تماس تک نت می‌توانید هزینه‌های برون سپاری را کاهش دهید و به تمامی تماس‌های خود رسیدگی کنید. به این نکته توجه داشته باشید که تلفن اینترنتی ویپ تک نت نوعی تلفن است که تماس‌ها را به صف منتقل می‌کند. یعنی اگر مرکز تماس مشغول باشد تماس‌ها نوبت به نوبت وصل خواهند شد. با این وجود هیچ تماسی از دست نخواهد رفت.

 خط تلفن اینترنتی  در ایران است؟

پشتیبانی بی وقفه  و منحصر بفرد

اهمیت پشتیبانی برای استفاده از خدمات تلفن اینترنتی بر کسی پوشیده نیست. مشتریان هر از گاهی ممکن است با اختلالاتی در برقراری تماس‌های تلفنی اینترنتی مواجه شوند. همچنین در مواقعی هم نویزهایی در مسیر تماس به وجود می‌آید و کیفیت انتقال صدا را کاهش می‌دهد. در چنین شرایطی مشتریان به پشتیبانی برای برطرف کردن اختلالات نیاز دارند. حال اگر یک شرکت خدمات دهنده از پشتیبانی‌های قوی برخوردار نشده باشد، مسلماً نمی‌تواند نیاز مشتریان را برطرف کند.

افزون بر آن بسیاری از خدمات دهندگان امروزی همواره مشتری را معطل می‌کنند. پس زمان زیادی طول می‌کشد تا مشتری به جواب سوال‌های خود برسد. پشتیبانی تک نت برای خدمات تلفن اینترنتی ویپ بسیار مطلوب است. این پشتیبانی به سرعت انجام می‌شود. پس در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشتریان می‌توانند سوالات خود را از پشتیبانان تک نت بپرسند.

 

پوشش دهی اینترنت

اینترنت tdlte یکی از پیشرفته‌ترین اینترنت‌ها در کشور ما است که تک نت به کمک آن خدمات خود را به افراد ارائه می‌کند. پوشش دهی این نوع از اینترنت فوق العاده عالی است. پس تفاوتی ندارد که در کدام نقطه از کشور زندگی می‌کنید. در هر صورت می‌توانید از تلفن‌های اینترنتی و خط تلفن اینترنتی تک نت بهره مند شوید و از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که در مراکزی که پوشش دهی کمی ضعیف عمل می‌کند، با نصب تجهیزات خاص می‌توان سرعت اینترنت را بالا برد. تصور کنید در یک ناحیه کوهستانی تلفن ویپ پاسخگو نیست. در این نواحی لازم است که از مودم‌ها و تجهیزات مربوطه استفاده شود تا امکان برقراری تماس‌های اینترنتی به وجود بیاید.

نتیجه گیری

ما در این مطلب در مورد خط تلفن اینتزنتی و خدماتی که تک نت به شما ارائه می‌کند، صحبت کردیم. چنانچه به دنبال برترین خدمات دهنده ویپ هستید باید به ویژگی‌هایی همچون پوشش دهی اینترنت، پشتیبانی و تعرفه خدمات توجه کنید. امروزه تعرفه خدمات تک نت نسبت به سایر خدمات دهندگان بسیار کم است. در کنار آن پوشش دهی و پشتیبانی در این مرکز بسیار خوب است. به همین دلیل است که کاربران همواره به دنبال استفاده از خدمات ویپ تک نت هستند. در صورت نیاز به این خدمات می‌توانید با مشاورین تک نت در ارتباط باشید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تک نت  ارائه دهنده خط تلفن اینترنتی  در ایران است؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *