تنها با 100 دلار یک موبایل صفحه بزرگ به همراه سنسور اثرانگشت بخرید!

با گذشت سالیانه تلفن همراه های 100 دلاری در حال بهتر شدن هستند. به طوری که اگر به یک یا دو سال پیش نگاه بیاندازید، پس از هرگونه تجربه کاربری از راه دور انتخاب در این محدوده قیمت عمدتا نایاب و یا حتی توهین آمیز (!) بوده است. امروز، موبایل 100 دلاری جدید “LG Harmony” همان چیزی است که شما خواستار آن هستید و انتظاراتتان را بیش از حد برآورده خواهد کرد! فقط اگر قصد دارید این موبایل را بخرید، باید آن را از Cricket (جاییکه موبایل LG Harmony راه اندازی شده) بخرید.

این موبایل دارای ساختار پلاستیک ساده و دور بدنه فلز است اما طوری نیست که توجه تان را جلب نکند! و اصلا تصور نکنید به خاطر قیمت 100 دلار آن یک موبایل زشت و رنگ و رو رفته می خرید. به هر حال این موبایل طوری ساخته و پرداخته شده که اصلا به نظرتان بد نخواهد آمد. مهم تر از آن، شما با دادن 100 دلار یک موبایل دارای صفحه نمایش 5.3-اینچ با کیفیت 720p می خرید. البته که کیفیت آن قابل قیاس با 1080p نیست اما به هر حال هنوز به درد بخور است!

دوربین پشت تلفن همراه “LG Harmony” با کیفیت 8 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل می باشد. حافظه این تلفن همراه 16 گیگابایت (قابل ارتقاء) است. و البته! نمی توان از سنسور اثر انگشت آن بی تفاوت رد شد.

این تلفن همراه با تراشه 1.4GHz به همراه باتری 2800 میلی آمپر قدرت یافته است. و سیستم عامل آن اندروید 7 نوقا می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تنها با 100 دلار یک موبایل صفحه بزرگ به همراه سنسور اثرانگشت بخرید!

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *