تمامی پرچمداران 2018 بدنه شیشه ای خواهند داشت

بدنه شیشه ای

همان طور که می دانید جنس شیشه به انتخاب اصلی کمپانی های سازنده ی گوشی های اسمارت پرچمدار تبدیل شده است و به نظر می رسد که این روند امسال هم ادامه خواهد یافت چون که اغلب گوشی های هوشمند پرچم دار تولید ۲۰۱۷ میلادی از طراحی مبتنی بر پنل شیشه ای و فریم فلزی بهره خواهد برد.

گوشی هایی مثل سامسونگ گلکسی اس ۹، سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس، نوکیا ۸ سیروکو، اکسپریا ایکس زد ۲، ذنفون ۵ زد و همچنین گوشی بلید وی ۹ زد تی ای همگی در کالبدی از جنس شیشه قرار گرفته اند. همان طور که شما هم می دانید گوشی های ال جی وی ۳۰، میت ۱۰، میت ۱۰ پرو که سال گذشته روانه ی بازار شدند نیز از جنس شیشه هستند و این انتظار از کمپانی های نام برده می رود که در سال جاری محصولاتی با بدنه ی براق تر رونمایی کنند.

اگر چه جنس شیشه قیافه و ظاهری زیبا دارد ولی در مقایسه با آلومینیوم شکننده تر است و مقاومت کمتری دارد. با وجود این همه نقطه ضعف های یاد شده از جنس شیشه ولی چرا باز هم تا این حد در گوشی های اسمارت مطرح شده است و محبوبیت دارد؟ جواب این سوال در نقاط قوت این جنس است، چرا که شیشه ظاهر جذاب تری دارد و وزن سنگین تر آن باعث می شود که در دست گرفتن گوشی حس لوکسی به آدم بدهد، به خصوص در دستگاه هایی که برای آن ها بیش از یک هزار دلار هزینه دارد.

جنس شیشه نسبت به سایر جنس های دیگر کاربردی تر است برای مثال جنس آلومینیوم از شارژ بی سیم نمی‌ تواند پشتیبانی کند، همچنین استفاده از جنس شیشه به مفهوم قوی تر شدن سیگنال هایی مثل ال ای ای، وای فای و سیگنال های بلوتوث بدون نیاز به جای دادن خطوط آنتن در قاب گوشی است. البته شما کاربران محترم هم باید به خوبی این را بدانید که اگر گوشیتان از جنس شیشه باشد باید از آن به خوبی مراقبت کنید برای این که اگراز دستتان بیافتد باعث می شود که شما هزینه ی گزافی را متقبل شوید برای مثال اگر گوشی شما آیفون ایکس باشد باید حدود ۳۰۰ دلار برای تعمیر آن بپردازید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تمامی پرچمداران 2018 بدنه شیشه ای خواهند داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *