تلگرام به زودی فیلتر خواهد شد

تلگرام فیلتر می شود ؟

به تازگی خبری منتشر شده است که برای کاربران تلگرامی ساکن ایران بسیار نارحت کننده خواهد بود . بنا بر منابع داخل ایران ، موضوع فیلترینگ سرویس پیام رسانی تلگرام در کمیته تعیین مصادیق مجرمانه ایران گفته شده است و این امکان وجود دارد که به زودی کاربران از دسترسی به تلگرام منع شوند.

تلگرام فیلتر می شود ؟

به نظر میرسد که با موضوع بسیار جدی رو به رو هستیم چرا که دادستان کل کشور در این رابطه اذعاناتی داشته است . سید ابراهیم رئیسی گفته است :« موضوع فیلتر شدن سرویس پیام رسانی تلگرام در کمیته مصادیق مجرمانه در حال بررسی است.»

دلیل فیلتر شدن تلگرام چیست ؟

با این گفته ها احتمالا به زودی تلگرام هم در ایران به وضعیتی همچون وی چت دچار خواهد شد و ایرانیان به دیگر نرم افزار های پیام رسانی مهاجرت خواهند کرد. اما دلیل فیلتر شدن تلگرام خود این نرم افزار نیست چرا که مسئولان مرتبط از رعایت نشدن مقررات حاکمیتی در این نرم افزار گله مند هستند.

شب گذشته دبیر شورای عالی مجازی در یک برنامه تلویزیونی خبر داد که تمامی شبکه های اجتماعی در داخل ایران بدون رعایت کردن مقررات حاکمیتی مشغول کار هستند. البته احتمالا منظور ایشان شبکه های اجتماعی غیر ایرانی و تایید نشده بوده است.

آیا شما هم از کاربران تلگرام در ایران هستید ؟ نظرتون در مورد فیلترینگ این شبکه اجتماعی چی هست ؟

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رقابت میان تلگرام و واتس آپ

نظرات در مورد : تلگرام به زودی فیلتر خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *