گوشی هوشمند گلکسی اس ۹ در تاریخ ششم اسفند به طور رسمی معرفی خواهد شد

گلکسی اس ۹

همان طور که می دانید گوشی های گلکسی اس هفت و گلکسی اس 7 اج را در نمایشگاه MWC در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد ولی این در حالی است که پرچم داران کمپانی محبوب کره ای در سال ۲۰۱۷ با یک ماه تاخیر در ارائه ی گوشی در اواخر ماه مارس رونمایی شدند.

از اوضاع رو به رو پیداست که کمپانی سامسونگ مجددا از کنگره جهانی گوشی موبایل برای رونمایی از گوشی های جدید سری سامسونگ گلکسی اس استفاده خواهد کرد. آخرین شایعات موجود در مورد این کمپانی محبوب کره ای به زمان مشخصی برای معرفی سامسونگ گلکسی اس ۹ و سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس اشاره دارند.

در ارتباط با گوشی های پرچمدار سال ۲۰۱۸ کمپانی سامسونگ، شایعه هایی مبنی بر اینکه قابلیت فیلم برداری با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ ۴۸۰ فریم بر ثانیه مجهز خواهد شد، وجود دارد. این کمپانی بزرگ تکنولوژی، به اشتباه صفحه ای در وب سایت خود برای توضیح عملکرد سنسور های تازه ی ایزوسل ایجاد کرد، و به شایعات موجود در این باره بیشتر دامن زد.

همان طور که در شایعات هم درباره ی این گوشی ها وجود دارد از بین این دو مدل گوشی جدید در راه تنها مدل 6 اینچی آن به دوربین دو گانه مجهز شده است، احتمالا این گوشی از دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. شایعات موجود درباره ی این گوشی های جدید و زیبای کمپانی محبوب سامسونگ به احتمال زیاد موثق هستند ولی به هر حال همان طور که می دانید  این کمپانی کره ای هنوز به طور رسمی هیچ اطلاعاتی در این باره افشا نکرده است. با رونمایی و معرفی این گوشی به احتمال زیاد در تاریخ ۱ مارس پیش فروش این گوشی جدید سامسونگ شروع شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy A55 5G سرعت شارژ آن مشخص شد

نظرات در مورد : گوشی هوشمند گلکسی اس ۹ در تاریخ ششم اسفند به طور رسمی معرفی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *