تلویزیون هوشمند REDMI SMART TV X جدید بزودی از راه می رسد

تلویزیون هوشمند REDMI SMART TV X جدید بزودی از راه می رسد

ردمی از زیربرندهای شیائومی بوده که ابتدا با معرفی گوشی هوشمند وارد میدان شد و حال تصمیم دارد محصولات دیگری را هم به خط تولید خود بیافزاید. از جمله آنها باید به تلویزیون هوشمند اشاره کرد.

براساس گزارش ها بزودی تلویزیون هوشمند REDMI SMART TV X 2022 این شرکت معرفی می شود. طبق آمارها تلویزیون در 12 اکتبر رونمایی خواهد شد و مدتی بعد به بازار هندوستان و برخی نقاط عرضه می شود.

در اوایل امروز ، تلویزیون شیائومی رسماً اعلام کرد که Redmi Smart TV X 2022 در 20 اکتبر معرفی می شود. این شرکت همچنین در مورد توییتر خود دو کلمه در مورد محصول آینده با صفحه نمایش بزرگ توئیت کرد و گفت که این یک تلویزیون با روحیه سازش ناپذیر خواهد بود. همچنین ، از قدرت مطلق برای غلبه بر خود استفاده خواهد کرد.

ژانگ فنگ ، شریک ، نایب رئیس ارشد و رئیس کمیته خرید گروه شیائومی ، گفت که بزرگترین رقیب تلویزیون Redmi خود محصول است. وی همچنین پرسید: “به دنبال رواج صفحه نمایش های MEMC و فلزی ، چه پیشرفت هایی را می خواهید در Redmi Smart TV X 2022 مشاهده کنید؟”

تلویزیون هوشمند REDMI SMART TV X جدید بزودی از راه می رسد

در ماه مه 2020 ، سری Redmi Smart TV X به طور رسمی منتشر شد. محصول جدید به عنوان یک تلویزیون هوشمند پرچمدار سبک برای مشتریان جوان جای گرفته است. این تلویزیون دارای قاب فلزی و طراحی تمام صفحه مینیمالیستی است. نسبت صفحه نمایش به بدنه تا 97 درصد است. در ابتدا ، تنها نسخه 55 اینچی وجود داشت. قیمت این نسخه 2299 یوان (359 دلار) بود. اما بعداً ، نسخه 65 اینچی نیز با قیمت 3299 یوان (512 دلار) به فروش رفت.

از نظر پیکربندی ، Redmi Smart TV X دارای 2 گیگابایت+32 گیگابایت حافظه داخلی است و از صدای دالبی پشتیبانی می کند. کل سیستم به طور استاندارد با فناوری جبران حرکت MEMC + جبران الگوریتم هوشمند 60Hz ارائه می شود. همچنین دارای سیستم صوتی ساب ووفر 8 واحدی است که از صدای دور در فاصله 10 متری پشتیبانی می کند. این تلویزیون چهار پلتفرم ویدیویی ارائه می دهد و از 2000+ پیوند دستگاه پشتیبانی می کند. دستیار صوتی داخلی Xiao Ai تعامل را بسیار ساده تر می کند.

بیشتر بخوانید  Redmi Note 11S فوریه برای بازار جهانی معرفی می شود

راستی. MEMC به معنی برآورد حرکت ، جبران حرکت است. این یک فناوری جدید است با این حال ، این فناوری به دلایل مختلف به سرعت در حال محبوب شدن است. این امر برای تلویزیون های معمولی بسیار مهم است که به دلیل فریم های ویدئویی پایین ، اشیاء سریع را با جزئیات زیاد ضبط کنند. بنابراین ، MEMC امکان ایجاد مصنوعی فریم های اضافی برای فیلم ها و ویدئوها را فراهم می کند. گفتن. اگر فیلمی با سرعت 30 فریم بر ثانیه پخش شود ، می توان آن را با سرعت 60 یا حتی 120 فریم بر ثانیه مشاهده کرد.

با بازگشت به Redmi Smart TV X 2022 ، نمی توان حدس زد که مشتریان جوان را نیز هدف قرار می دهد. بنابراین ، قیمت آسمان را لمس نمی کند ، اما همچنان دارای ویژگی های شگفت انگیز مختلف است. اعتقاد بر این است که وضوح صفحه نمایش و سخت افزار در مقایسه با نسل قبلی کاهش نمی یابد. با این حال ، همه چیز ظرف چند روز آزاد می شود. همچنین امیدواریم برچسب قیمت تلویزیون های جدید افزایش نیابد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلویزیون هوشمند REDMI SMART TV X جدید بزودی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *