تلویزیون هوشمند K9x Smart TV اوپو معرفی شد

تلویزیون هوشمند K9x Smart TV اوپو معرفی شد

OPPO هنوز یک تازه کار در بازار تلویزیون های هوشمند است و اولین تلویزیون های هوشمند خود را تحت عنوان تلویزیون های هوشمند OPPO TV S1 و R1 در اکتبر 2020 عرضه کرد. از آن زمان، چند مدل دیگر هم عرضه شده است که توانستند موردتوجه قرار گیرند. این شرکت اکنون تلویزیون هوشمند OPPO K9x را با قیمت 2499 یوان ( 349 دلار) در چین معرفی نمود. این تلویزیون هوشمند در حال حاضر تنها با قیمت 2199 یوان (345 دلار) پیش فروش می شود.

از نظر صفحه نمایش، تلویزیون هوشمند OPPO K9x از صفحه نمایش 65 اینچی LCD 4K با وضوح 3840×2160 پیکسل بهره می برد. دستگاه دارای نرخ نوسازی 60 هرتز بوده و می تواند به پخش 1 میلیارد رنگ، 70 درصد گستره رنگ NTSC، روشنایی 280 نیت و دلتا E≈2 بپردازد. این تلویزیون هوشمند از چیپست چهار هسته ای مدیاتک به همراه 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند. این چیپست از Wi-Fi دو باند پشتیبانی می کند و در کنار آن باید به دو بلندگو داخلی 20 واتی اشاره کرد که از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی دارد.

در عین حال، OPPO K9x دارای یک الگوریتم AI PQ خود توسعه یافته است، از بهینه سازی فریم به فریم کیفیت تصویر در همه صحنه ها پشتیبانی می کند و دارای دقت رنگ در سطح نمایشگر در محدوده تلویزیون های هوشمند پرچمدار است.

تلویزیون هوشمند K9x Smart TV اوپو معرفی شد

تلویزیون هوشمند K9x به جدیدترین نسل سیستم عامل ColorOS مجهز شده و یکی از مهمترین ویژگی های تلویزیون این است که تبلیغات بوت وجود ندارد. بنابراین، بدون زمان انتظار غیرضروری، سریع بوت می شود. این سیستم عامل همچنین از نمایشگر صفحه نمایش تلفن همراه و پد پشتیبانی می کند و حداکثر چهار تلفن همراه را برای نمایش همزمان صفحه پشتیبانی دارد. اعلان‌های تماس تلفن همراه برای محافظت از حریم خصوصی و امنیت کاربر بر روی تلویزیون نمایش داده نمی‌شوند.

علاوه بر این، تلویزیون دارای یک حالت کودک داخلی است که از کلاس‌های آنلاین تلویزیون، محتوای انحصاری کودکان، تنظیمات حالت کودکان و آموزش شخصی آمادگی هوش مصنوعی داخلی پشتیبانی می‌کند.

در اخباری مرتبط هفته گذشته، اوپو گوشی هوشمند A57 5G را در چین معرفی کرد. پیشتر، در سکوت خبری  گوشی اوپو A55s 5G را نیز رونمایی کرد که یک میان رده دیگر است. اگر بخواهیم این مدل را شبیه به گوشی های دیگر اوپو بدانیم اشتباه نگفتیم زیرا در ساختار شبیه به A55s و در طراحی شبیه به A55 5G سال 2021 است.

بیشتر بخوانید  رونمایی اوپو از گوشی Find N3 تاشو

گوشی A55s 5G دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با طراحی ناچ است که وضوح HD+ را با نرخ نوسازی 60 هرتز استاندارد ارائه می دهد. همچنین باید به نرخ نمونه برداری لمسی 60 هرتز و شدت روشنایی 480 نیتی هم اشاره کرد. حسگر اثرانگشت این دستگاه با کلید پاور یکپارچه شده و ویژگی جدیدی نیست.

در سایر مشخصات باید به چیپست Dimensity 700 مدیاتک به همراه 6 گیگابایت / 8 گیگابایت رم هم اشاره کرد. این اسمارتفون حافظه داخلی 128 گیگابایتی دارد و از طریق اسلات کارت میکرو اس دی قابل ارتقا است. همچنین باید به سیستم عامل اندروید 11 مبتنی بر رابط کاربری ColorOS 11.1 هم اشاره کرد. محصول جدید اوپو باتری 5000 میلی آمپرساعتی داشته و فناوری شارژ 10 واتی هم شامل آن شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلویزیون هوشمند K9x Smart TV اوپو معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *